29 september 2008
ÔflastBeste mensen,Na overleg met de Skoalleseize mag er dinsdag 30 september niet getraind worden op de velden.Alle trainingen zijn afgelast.gr. Andre VinkÔflast(2)Ek de oefenwedstryd fan SDS 2 yn en tsjin Balk is ôflast. SDS 1 oefentSDS 1 sil jûn oefenje […]


