6 december 2012
Gjin trainen C2 hat hjoed gjin training y.f.m. it skoalfeest fan de Bogerman Wommels. Groeten Pieter Ek gjin trainenDe A1 en A-selectie hebben vanavond gen training.Met vriendelijke groet,Jaap de BlaauwEk gjin trainenDe B- en C-seleksje hawwe jûn gjin trainen.MarcoEk gjin trainenVanavond ook […]


