SDS-Poeisz-aksje

10 februari 2013
Koppie…. koppie 8
12 februari 2013

SDS is weer ingeloot voor de jeugdsponsoractie van Poiesz supermarkten!

Dit houdt in dat mensen worden  aangemoedigd om hun boodschappen te doen bij de Poiesz in Scharnegoutum en de sponsormunten die dit oplevert te stoppen in de koker van SDS-Easterein. Bij elke € 10,- aan boodschappen ontvang je 1 munt. Deze sponsormunten zullen aan het einde van de Jeugdsponsoractie worden uitbetaald in klinkende munt. Het sponsorgeld komt namelijk ten goede aan de jeugdafdeling waarmee de kwaliteit van de jeugdafdeling van SDS wordt verbeterd.

De Jeugdsponsoractie loopt van maandag 11 februari tot zaterdag 6 april 2013 bij Poiesz Supermarkten.

Om extra munten te scoren hebben ze ook de gebaksbattle bedacht, er worden speciale bonnen verspreid onder  de leden van SDS met een unieke code. Elke 2 weken een nieuwe aanbieding die en voor de klant voordelig is en voor SDS extra munten opleverd.

Ook mogen we zaterdag 23 maart bij de Poiesz in Scharnegoutum met kinderen aanwezig zijn om zo onze vereniging te promoten en proberen met ludieke activiteiten de munten van winkelende mensen te krijgen.

Kom je wel bij Poiesz maar niet in Scharnegoutum, bewaar de munten dan en geef ze af in de bestuurskamer van SDS. (Skoalleseize)

Op Vrijdag 19 april vindt het sponsor gala plaats in het WTC Expo in Leeuwarden, hier krijgt iedere vereniging het behaalde bedrag te horen.

Voor de activiteit op 23 maart hebben we nog hulp nodig van ouders en F-en E-pupillen!!

Groeten Tecla Klijnsma  JC-SDS

(durktecla@home.nl)