Pupillenfuotbal

10 september 2018
Weppers woansdei 12-9-2018
12 september 2018

It pupillenfuotbal feroaret. Wij krije dizze ynformaasje troch dan de jeugdkommisje fan SDS

Op zaterdagmorgen beginnen we met de nieuwste spelvorm die de KNVB voor spelers van 6 jaar voorschrijft: 2 tegen 2.
We doen dit de eerste seizoenshelft in totaal 8x. Dit start op zaterdag 15 september. De twee zaterdagen in de herfstvakantie zijn vrij. De wedstrijdjes starten om 10 uur (onder voorbehoud, kan soms vroeger of later zijn) altijd op het veldje voor de boxen.
Jullie spelen dus met zijn 5’en tegen elkaar in steeds wisselende teampjes van 2 tegen 2. Voor jullie is dit nieuw, voor ons ook! We proberen om jullie na de winterstop in een competitie van 4×4 of 6×6 te laten spelen. Je bent dan wat gewend aan het voetballen en dan is het ook leuk om naar andere clubs toe te gaan. De KNVB heeft in Friesland nu nog niet veel competities van 4 x 4, en we willen niet dat jullie al meteen heel ver moeten reizen om te kunnen voetballen, vandaar eerst deze keuze.

Heb je nog meer vriendjes of vriendinnetjes die ook op voetbal willen? Neem ze gerust mee naar de training! De training begint woensdag om 17,00 uur

Als jeugdcommissie wensen we jullie alvast heel veel plezier.

Groet mede namens Marjo Groothof, Rinske Joustra en Lize Schuurmans,

Tjerk van der Pol, foarsitter jeugd

Flyer pupillenfuotbal