Weppers tongersdei 28-2-2019

SDS-League: ‘Skopploech read’ pakt wykpriis!
27 februari 2019
Weppers freed 1-3-2019
1 maart 2019

SDS 1 oefent jûn

Om 20.15 oefent SDS 1 yn Easterein tsjin SneekWitZwart (sneon) 1. De kantine is sa as altyd op tongersdei iepen, dus fan herte wolkom allegear.
Dit is de seleksje foar jûn dy ’t om 19.15 oanwêzich wêze moat en 19.45 mei de warming-up begjint:
1 Jaap 2 Bauke 3 Gerwin 4 Marco© 5 Remco 6 Wierd 7 Wiebe 8 Pieter 9 Hendrik 10 Matthijs 11 Frank
12 Jorrit 13 Yward 14 Stan 15 Gertjan
De lju dy ’t der net binne hawwe wat lêst en hoopje der nije wike wer by te wêzen.

SDS seal ferliest

SDS  seal koe it justerjûn krekt net rêde tsjin Futsal Heerenveen 4. It waard 2-9.
De wedstriid waard lieden troch Frans Stap, om ’t ‘Kevin Blom’ op it lêste momint ôfsein hie…….. Futsal Heerenveen skeat út de startblokken en skoorde binnen trije minuten mei in keihurde knal yn de hoeke fanôf de middenline sa ’n bytsje. Futsal Heerenveen wie sterker, mar SDS koe dochs lyk meitsje en koe dit fêsthâlde oant 2 minuten foar de rêst. It waard noch krekt 2-1 en 3-1 en dat wie in opmaat foar de twadde helte wêrby de Feansters efkes net te hâlden wienen en útrûnnen nei 9-1. Sy gienen fel op syk nei de 10-1 en om ’t Pieter de Vries der noch 9-2 fan makke gie SDS úteinlik as morele winner fan it fjild.

SDS JO15-3 gaat stoppen

We zijn dit seizoen bij de JO13 en JO15 begonnen met 4 teams. De voorkeur werd gegeven aan 4 teams met smalle selecties i.p.v. 3 teams met veel spelers. Door goede samenwerking tijdens het najaar van alle leiders konden we er voor zorgen dat de teams al hun wedstrijden konden spelen.

Helaas zijn er nu een aantal spelers gestopt, doen een aantal spelers mee met BIS (Berne Iepenloftspul) en zijn er blessures. Daarmee is een voor de leiders onwerkbare situatie ontstaan. In overleg met alle leiders is daarom besloten dat de JO15-3 met onmiddellijke ingang uit de competitie wordt gehaald.

Als coördinator zal ik nu samen met de leiders bekijken hoe we de overgebleven spelers opnieuw kunnen indelen. Dit weekend zal deze herindeling definitief worden zodat we vanaf volgende week in de nieuwe samenstelling kunnen trainen.

De wedstrijd van JO15-3 dit weekend gaat niet door.

Tot slot wil ik de leiders van JO15-3 bedanken voor hun inzet dit seizoen.

Robert Schildkamp (technisch coördinator JO13 en JO15)

SDS-ers der op út

Ek no wiene der wer (âld) SDS-ers nei Liverpool ta om de sjaal te bewûnderjen yn de pub nei Anfield. Tagelyk pakten se in wedstriid mei: Liverpool fersloech Watford mei 5-0 en harren favoryt Virgil skoarde twa kear. Wij herkenne Christiaan, Wilma en Samme.

Bolswarder Nieuwsblad

It liket der op dat der yn de Boalserter Krante wat mear oandacht komt foar it amateurfuotbal yn de regio. Dit stie dizze wike yn de Boalserter mei in prachtige foto:

Opmerklik

Yn de F-kes fan SDS fuotballe in oantal jierren lyn Doede de Jager út Turns. Hij koe lekker fuotbalje en gie dêrnei nei in klup yn Snits. Oan dit stikje te sjen is der noch in Doede de Jager dy’t goed fuotbalje kin en dy is bij LSC begong.  Opmerklik…..

SDS’ers yn Lex-Lokaal

Jûn komt om 21.40 oere by de BNN-VARA in programma op tillevysje wat giet oer wat der sa al bard yn doarpen. Jûn kinne jim yn de earste ôflevering genietsje fan guon SDS’ers op de Wommelser doarpsfeesten.
Sjoch hjir alfêst in foarstikje. Der stiet sels in stikje op de webside fan de Telegraaf.

Afbeeldingsresultaat voor lex lokaal

Loftfoto’s

Andries Veenstra hat koartlyn wat prachtige plaatsjes sjitten fan it sportkompleks:

Harsens derby (2107)

Jacob-Klaas mei de no-look-cross!