Weppers tongersdei 15-4

SDS League: Team Pussy pakt wykpriis!
13 april 2010
Weppers freed 16-4
15 april 2010

Klaverjasse

Foar de leafhawwers jûn noch in gesellige kaartjûn. Om 19.30 begjint it. En at alle dielnimmers fan de foarige beide kearen komme dan liket it der op. Mar fansels oaren binne ek fan herte wolkom.

Seal: SDS 1 wint op ‘e nij
Wat wy begrepen hawwe hawwe de sealfuotballers fan SDS 1 juster op ‘e nij wûn (foar de 6e kear op rij!!). It waard 6-4 troch goals fan Freek(2), Peter(2) en Tsjipke(2). It bleaun hjirnei noch lang ûnrestich yn de kantine mei grutte glêzen bier.

Seal: SDS 2 ferliest op ‘e nij troch……….
Gisteren heeft SDS-seal 2 weer verloren. Dit keer met 3-8 thuis tegen Cambuur.We hebben in de kantine de wedstrijd geanalyseerd en zijn tot de conclusie gekomen dat het echt niet aan ons als team kan liggen. Een jong team, conditioneel, tactisch,technisch een sterk concept. We hebben dan ook het idee dat we het buiten ons team moeten zoeken. De zogenaamde externe factoren…….Nou ja, jullie snappen het wel… die externe factoren zijn jullie als webmasters van deze site. Zolang we met regelmaat de standen en wedstrijdverslagen aan jullie doorgeven (nu zo’n 6 wedstrijden) Hebben we nog geen punt gepakt……. We hebben gestemd en unaniem besloten te stoppen met het doorgeven van de stand. Pas als we weer gewonnen hebben zullen we hierop terug komen……We gaan er van uit dat jullie deze beslissing zullen begrijpen en inzien dat het op deze manier niet langer kan… Om maar eens een term te gebruiken……….. anders escaleert het uit de klauw………
Johan

Jurjen Tacoma

Dizze foto hat der al earder op stien sille jim sizze. Dat is ek sa. Mar ien fan de jonges melde him woansdeitejûn bij de webmaster om te sizzen dat de ferkearde namme bij de foto stie. En dat is fansels net leuk foar him. Derom  links op de foto stiet Jurjen Tacoma, yn it midden Feite de Haan en rjochts Rients de Boer.

Mei in earke
Je sjogge it bij it fytsen regelmjittich. Sporters en koaches mei in earke. Woansdeitejûn seagen wij interim trainer Floris bij de B’s ek al mei in earke yn it fjild stean. “Wat no”, fregen wij him. “Langs de lijn heare hoe’t mei Ajax giet!

VI-kwis
De antwurden fan de lêste VI-bynammenkwis binne ek bekend(klik
hjir). De moaiste bynamme wisten jim allegear fansels:

Naam: Heinz Stuy
Bijnaam: Heinz Kroket
Clubs: Telstar, Ajax, FC Amsterdam.
Hoe verwierf hij zijn bijnaam? De Ajaxkeeper stond erom bekend dat hij nog wel eens een hoge bal uit de lucht plukte, hem losliet (als ware het een hete kroket) en hem pas in tweede instantie klemvast pakte. Een fraai staaltje van het hete-kroket-jongleren vertoonde hij tijdens de Europa Cup 1 finale tegen Panathinaikos op Wembley.

Foeilelijke sjurts (25)
Wy binne lykas Freddy gek fan Liverpool, mar dit kin echt net:

Hawwe jim ek in ferskriklik sjurt sjoen mail it dan nei
info@vv-sds.nl mei efentueel in foto of in link nei it betreffende sjurt.

Harsens derby (193)
Juster seagen jim hjir Chris Kamara dy ’t in goal mist as reporter. Gerlof Veldstra herkende de reporter en mailde ús dit filmke. Wy tinke dat dizze reporter wolris faker werom komme sil yn dizze rubryk:

Letter fêst mear!