Weppers moandei 9-11-2020

Ut de âlde doaze: SDS A1 – Heerenveense Boys A1 2006
9 november 2020
SDS-League: “Hey Ho Let’s Go”pakt de wykpriis!
10 november 2020

Nije leden!

Lokkich genôch wurdt der by de jeugd fan SDS folop fuotballe en dat wurdt wurdeare. Sa hawwe wy by de jongste jeugd de lêste wiken al wer 7 nije leden wolkom hjitte kinnen!

Ferslach

Ferline wike wie der in oefenpot tusken de famkes fan de MO17 en de jongens fan de JO15-1. Dit ferslach hienen wy noch op de planke lizzen:
Mooie oefenpot van JO15-1 tegen MO17 (aangevuld met 3 spelers van JO15-1). 1e helft was zeer matig van onze kant slechte passing, weinig initiatief, wat resulteerde in een wedstrijd die aardig in evenwicht was. Ruststand 1-0. Idee was om de 2e helft te gaan mixen omdat de verwachting was dat er makkelijk gewonnen zou worden. Met de gelijkwaardige 1e helft was daar dus totaal geen reden voor. In de rust de zaken op scherp gezet. Vrij vlot de 2-0 maar ook 2-1. In het laatste kwartier kwam er meer overwicht en leek het fysiek van de jongens toch de overhand te krijgen, met aardig combinatiespel werd het toch nog een ruime overwinning (7-1). Gelukkig maar aangezien er anders een paar broertjes een moeilijk weekend had gekregen door hun zus😬.
Gr. Minne

Goeie ideeën?

Beste allen, het was weer mooi zaterdag. Naast strijd bij de Mini-League was er ook ruimte voor goede ideeën.
Zo stonden Marèn, Tiede en Bauke mooi in het veld te beraadslagen hoe ze zelf een club op zouden kunnen richten. Terwijl hun teamgenoten de ene strakke actie na de andere lieten zien, kwamen de drie erop uit dat de startbijeenkomst die middag in huize Brouwer zou plaatsvinden. Hoe de club gaat heten, of het uit ontevredenheid over huidige bestuur of uit dieper liggende wens om toch in Wommels (inclusief voorsteden Kubaard en Burgwerd) een eigen club te hebben vertelden ze niet. We moeten maar even afwachten!

Rûntsje foar de klup!

Je kinne SDS ek stypje troch in “rûntsje foar de klup” te jaan. De earste rûntsjes strome al binnen. Klik hjir om in rûntsje te jaan.

SDS-paraplu

Wolle jim ek graach sa ’n SDS-paraplu? Sy koste 15 euries. Lit it witte fia info@vv-sds.nl of sjit efkes ien fan it bestjoer oan en wy soargje dat je sa ’n moaie SDS-paraplu keapje kinne.

SDS-League

Wy wachtsje de hertelling fan de punten noch efkes ôf en dan hoopje wy moarntemoarn 10.09 oere Fryske tiid de nijste stân fan de SDS-League en de wykpriiswinner bekend meitsje te kinnen.

Harsens derby (2269)

Toet, toet en dan sa skore fia de keeper…………