Weppers moandei 26-2-2018

Werom yn de tiid: 1967-1968
28 februari 2018

Koud klusje voor ’t 2de

’t 2e was gisteren een van de weinige ploegen die ff kon voetballen. Om 11.45, in de ijzige kou maar op een prima veld, werd er afgetrapt tegen AVC 2. Zoals na afloop zou blijken, zou de wind het verloop van de oefenwedstrijd voor een groot gedeelte bepalen. De eerste helft speelden we tegen de wind in en kwam avc op een 1-4 voorsprong. Al was het wel zo dat wij daar zeker bij 3 goals er goed ons best voor deden om avc te laten scoren. Sjoerd scoorde onze goal.
AVC had het betere van het spel, maar dat kwam hoofdzakelijk omdat er bij ons vaak iets fout ging, en vaak al bij de 2e bal. Dan wordt het lastig om een goede aanval op te zetten. Toch zaten er zo nu en dan ook erg goede dingen tussen.
De 2e helft, mede door de wind, maar ook door 2 zeer goed invallende A’s, Wierd en Robin, en de altijd hard werkende Lourens, een totaal ander beeld. Avc kwam er niet meer aan te pas, stond onder grote druk, maar het hele seizoen is scoren erg lastig bij ons, dus kwamen we jammer genoeg net niet meer op gelijke hoogte. 3-4. De 2-4 werd gemaakt door Robin, na een vrije trap van Lourens en de 3-4 door Feite, na een assist van Robin.
Al met al, in de snerpende kou, een leuk, nuttig potje voetbal voor sds 2, met dank aan de 2 A’s en Lourens.

Boudewijn Kramer

Kampioen yn de seal

De jongens van SDS JO11-1 winnen vandaag de kampioenswedstrijd tegen nr 2 Nicator JO11-1 met 3-0 en zijn overtuigend kampioen in de zaalvoetbalcompetitie!!

Programma SDS 1

De ein fan de kompetysje fan SDS 1 stiet pland op 26 maaie. Troch de ôflaste wedstriden binne no alle sneonen ynpland en foar sommige klups ek al troch de wike.  No mar hoopje dat it fanôf 10 maart gewoan wer los kin. Sjoch hjir it hiele programma fan 3A

Koppe

Koppe dat kinne je echt leare. Elkenien. Hjir it bewiis