Weppers freed 26-1-2018

Sneon 27-1-2018
26 januari 2018

Seleksje SDS VR.1

Om 14.30 op it eigen fertroude keunstgers spilet SDS VR1 sneon alwer de earste kompetysjewedstryd fan 2018 tsjin QVC VR 1.
De seleksje fan SDS VR1 sûnder de blessearden Jeska en Tarina.
Marjo, Tjitske, Serriete, Richtje, Kirsten, Sanne, Lysanne, Gerry-Edou, Hester, Sieta, Agnes, Geeske, Janieke en Alissa.
Flagger is Bertus.

SDS 1  net nei de oare kant fan de Fluessen

Wy hienen der al wat rekken mei hâlden, mar by De Wâlde wienen sy aardich posityf oer it fjild. Spitich genôch kaam om 17.15 oere hjoed dit berjocht op Twitter;
‘Helaas geen wedstrijd morgen op t waldstreffen. Het veld is afgekeurd voor de wedstrijd tegen

Dus oefenje yn de Jouwer!!

De wedstriden De Wâlde 1 en SDS 1 en De Griffioen 1 tsjin sc Joure 1 geane moarn net troch, dus sil SDS 1 moarn om 14.30 oere yn de Jouwer oefenje tsjin sc Joure 1.
De seleksje fan SDS bestiet út:
Arjen, Bauke, Erik, Ewout, Frank, Gerwin, Habtamu, Jaap, Jacob-Klaas, Jelmer, Lourens, Pieter, Remco, Wiebe en Peter.

“Een sobere zege?”

Yn de Ljouwerter Krante meie in 4 tal kenners in foarsizzing dwaan fan in wedstriid fan sneon. Se hawwe it wolris goed, se sitte der ek wolris neist. Lykas Age Hains Boersma hjoed.

SDS 2 oefent tsjin NOK 2

Om 12.15 oefent SDS 2 yn Easterein tsjin NOK 2. De folgende spilers meie harren om 11.15 oere melde:
Gertjan, Matthijs, Bote, Dirk, Hendrik, Jesse, Jildert, Jort, Jurjen, Sjoerd, Allert, Stefan, Wiebe en de nije stjêr fan SDS 2, Lieuwe Vriesema. Flagger is Klaas de Haan.

SDS JO15-1 oefent tsjin JO15-3

Om 9.00 oere oefent moarn de JO15-1 fan SDS tsjin de JO15-3 fan SDS/Nijland.

Winterjûnenocht

It kulturele feest fan 2018 begjint hast en op tal fan plakken is der jûn winterjûnenocht. Dat wie yn eardere tiden dat er noch gjin tv wie topfermaak.  Harkje nei elkoars moaie ferhalen.
Foar de Efkes Ballers is der lykas oare freeds ek winterjûnenocht: It Efkes Baljen om 19.30 oere

Van de KNVB

Alle Onder 7 t/m Onder 11 teams stappen op 1 februari 2018 over op het invoeren van uitslagen via de Wedstrijdzaken-app. Vanaf dan is het niet meer mogelijk om uitslagen in te voeren via Sportlink Club. Sjoch hjir.

Harsens derby (1976)

Mocht Jacob-Klaas moarn op in aparte manier de bal útferdedigje dan witte jim hoe as hy dêrby komt………