Wepperkes -woansdei-

Wepperkes -tongersdei-
14 november 2007

Ôflast
Jacob Klaas Haitsma soe jûn de froulju traine. It fjild is allinnich nochal min. It is dan ek ôflast.

SDS 1 ûnderút

Oefenwedstrijd  vvSneek- SDS

Gisteravond heeft de eerste selectie van SDS een oefenwedstrijd tegen het 2de elftal met aanvulling van enige eerste elftal spelers tegen vv.Sneek gespeeld.

Eindstand 6-4.

Dit was zeer nuttig want het trainingsveld was een drekpot. In het begin kwam SDS direct met 2 nul voor.

Een hele beste vrije trap van Floris en een prima goal van Erik. Bij rust was het al weer 3-2 voor de snekers.

Sneek is een aanvallend zeer goed voetballende ploeg, maar SDS kreeg ook veel ruimte om te voetballen.

Als ze voorin een beetje meer oog voor elkaar hadden, had er meer voor SDS ingezeten. Op snelheid was dit Sneek wel te kloppen. Jaap pakte bijna alle ballen, zelfs de terug speel ballen. Na de rust werd het elftal een beetje omgezet zodat iedereen aan voetballen toe kwam. Het werd al gauw 6-2 voor Sneek.De laatste 20 min. Gooide SDS er meer strijd in en maakte Tsjalling nog twee goals. De oefen wedstrijd was in Oudega,het veld lag er als een biljartlaken bij en was zeer goed verlicht.
Siem Sikma

Woansdeitejûn futsaljûn(1)
SDS 1 spilet jûn om 20.30 thús tsjin Workum. Dit wurdt in spannende pot, want wa ’t wint wurdt koprinner yn de Haadklasse(sjoch hjir). No kin it wol wêze dat ik my ferrekkene haw(klik hjir).

Woansdeitejûn futsaljûn(2)
SDS 3 spilet jûn yn Snits om 19.30 tsjin WZS 6.

Traine?
Justerjûn gie al it trainen net troch y.f.m. de gesteldheid fan it trainingsfjild. Mocht it hjoed wer net troch gean dan kinne jim da fêst hjir wer lêze.

Knap!
SDS F1 docht it dit seizoen mar knap. Sy steane tegeare mei Akkrum boppe-oan. Beide teams hawwe alle 7 wedstriden noch wûn. Sneon moatte beide teams tsjinelkoar yn Easterein. De winner fan dizze wedstryd wurdt dus kampioen. Dat wurdt dus spannend.

Anne Brouwer pake?
Mochten jim Anne Brouwer hjoed al laitsjend tsjinkomme dan witte wy hoe ’t dat komt. Anne is juster pake wurden. Soan Remco hat juster mei syn faam Lysbeth in soan krigen; Femme. Femme weaget sa ’n 7 pûn en makket it goed. Wy nimme oan dat der sprekend op syn pake liket; net folle hier, in lyts piemeltsje en toarst as in hynder…….
Fan herte lokwinske!!!!

Swarte parel
By Cambuur giet it miskien net goed, dochs is der in lyts ljochtpuntsje. It is Marc Mboua, oftewol Marc Bouma sa ’t de Ljouwerters sizze. Dizze Kameroenees fuotballet foar Cambuur by tiden de stjerren fan de himel. It liket dan ek wol seker dat hy net sa lang by SC Cambuur fuotbalje sil. Ien ding is wol seker. Hy sil nea foar ……….. fuotbalje(klik hjir).