Wepperkes -snein-

Wepperkes -moandei-
4 februari 2007

D1 wint futsaltoernooi

Sneek,  De zaalvoetbalselectie van D1 is gisteren in de WitZwarthal kampioen geworden. De competitie bestond uit 6 clubs en werd gespeeld op 3 zaterdagen. Alle wedstrijden zijn door SDS gewonnen, een topprestatie van de jongens. De teams waar wij tegen moesten uitkomen waren: ONS, TOP ‘63, Oudega, Sneek WitZwart en Scharnegoutum.
De selectie bestond uit: Sjoerd de Vries, Teun Heeres, Jan Friso Bruinsma, Jurjen Eringa, Wietse Fopma, Jos Houtsma, Jesse van der Weide, Pieter Wesselius en Christian Zijlstra. Leiding werd gegeven door Auke Eringa en Jaap Zijlstra.
Door ziekte was het de laatste ronde erg spannend. Jan Friso mist op de foto want lag ziek op bed, terwijl Jurjen nog herstellende was van de griep.De overige spelers hebben uitstekend gepresteerd waardoor wij ongeslagen konden blijven. Het was Jesse van der Weide die de laatste wedstrijd over zijn goaltrauma heen stapte. Dit was een heel opluchting voor Jesse. Op de foto links boven kun je de spanning nog duidelijk op zijn gezicht zien.

In moai kado

Stoffel wie juster jierdei en hij hie net folle winsken. In Amerikaanske kuolkast dat like him wol wat. Hoechde net sa djip te wêzen, hie hij der bij sein!!!!

Dukaten

En sa sjogge de dukaten der út dy’t jim foar SDS sparje kinne troch bij Poiesz te keapjen. Ynleverje kin yn de kantine of yn Poiesz  yn Skearnegoutum.

Super doelpunt
Heerenveen superfan Sjoerd van Beem wie fansels út de skroeven dat syn klup en syn Alves wer sa’n moai doelpunt makke. Hij hat gelyk socht at it al te sjen wie op ynternet. En ja hear. Sjoch
hjir.

Sealtrainen jeugd
Fan ‘e wike wurdt der wer troch de jeugd yn de seal traind:

MAANDAG F4/F5 5-feb 16,00UUR ANDRE VINK
MAANDAG F3 5-feb 17,00UUR BAUKE DIJKSTRA
DONDERDAG E3 8-feb 17,00UUR JAN SIMON JELSMA
DONDERDAG E4 8-feb 17,00UUR JELMER DE BOER
VRIJDAG F1 9-feb 17,00UUR SAMME OVERAL
VRIJDAG F2 9-feb 17,00UUR CHRISTIAN

Geruggie
Tongersdeitejûn gie der yn de kantine in geruggie dat bepaalde Eastereinders ferhúzje geane nei Ysbrechtum. Mar yn Easterein halde se net fan geruggies, dus om healwei tolven jûns let belje  Tjeerd en Klaas oan bij dy Eastereinders om te hearen at it wier is.
It wie wier en sa wie it dus gjin geruggie.

Doelpunten
Mar 4 doelpunten wiene der juster te fieren. Dirk de Jong, Rudy Dijkstra en Skelte Anema skoorden. De komplete list sjocht er
sa út.

SDS League(1)