Wepperkes en útslagen -sneon-

Wepperkes -moandei-
6 mei 2007

SDS E3 kampioen!
SDS E3 is hjoed kampioen wurden! Sy wûnen de lêste wedstryd oertsjûgend fan FVC E2 mei mar leafst 5-0. Fan herte lokwinske!

SUPER!!!!.

Wêr moatte wy hinne?
Wolle je fanmiddei nei in wedstryd wêr it om giet dan kinne je wol nei Snits. Op it fjild fan VV Sneek spylje ONT en QVC tsjinelkoar. Wa ’t ferliest degradeart nei de 3e Klasse. De oare mei yn de neikompetysje probearje om yn de 2e Klasse te bliuwen. Klik hjir foar in foarbeskouwing.

Goal fan it jier
Yn Nederlân wurdt fêst en seker in goal fan Alves de goal fan it jier. Yn Skotlân wurdt it dizze(klik
hjir).

Nea goed………..
It is ek noait goed:
‘Koeman is in elk geval te aardig geweest. Hij had harder mogen zijn.’
Theo Lucius over de bij Feyenoord opgestapte coach Erwin Koeman (Algemeen Dagblad)

Nijs?
Utslaggen, nijtsjes, doelpuntenmakkers, prachtige aksjes , bysûndere reddingen en koarte ferslaggen stelle wij tige op priis.
Maile kin nei
dizze adressen
Hjir it programma foar hjoed:

Thús: Wedstryd: Útslach:
09:00 SDS D1 – SneekWitZwart D2  1-8
09:00 SDS E2 – Akkrum E2 woansdei 19.00 u.
09:00 SDS E3 – FVC E2  5-0
10:00 SDS F1 – Leeuwarden F1  2-1
10:00 SDS F2 – Walde De F1  13-0
Út:
14:30 Franeker SC 2 – SDS 3  2-1
10:00 Heeg D2 – SDS D3  3-2
10:00 Renado E1 – SDS E1
10:15 WZS E2 – SDS E4
09:00 JV Bolsward F4 – SDS F3  6-4
10:15 Leeuwarden F3 – SDS F4
11:15 ONS Sneek F7 – SDS F5  1-4

SC Franeker 2 – SDS 3 2-1
SDS 3 koe hast stunte tsjin de kampioen SC Franeker. SDS kaam mei 1-0 foar troch in goal fan Hjalmar, mar koe dit net lang hâlde. 5 minuten letter wie it al 1-1. Yn de lêste minút waard it sels noch 2-1 foar SC Franeker. Neffens Remco Bervoets hie in lykspul terjochte west.

Heeg D2 – SDS D3 3-2
SDS D3 ferlear mar krekt yn Heeg. Mei de rust stienen sy 2-0 efter mar wisten oan de hân fan “frou fan de wedstryd” Sieta Tessemaker werom te kommen yn de wedstryd. Sy makke beide goals, 2-2. SDS D3 wie better, mar it wie úteinlik Heeg dy ’t yn de lêste minút mei in beste goal 3-2 wûnen. Spitich, want der hie miskien noch in kampioeskip ynsitten foar D3.

SDS F1 – Leeuwarden F1 2-1

SDS F1 moest voetballen tegen Leeuwarden F1. Eerder dit seizoen werd de uitwedstrijd met 4-0 verloren dus vooraf wisten we dat het moeilijk zou worden. Leeuwarden is een fysiek ploegje met handige spelers. Ze staan  2de in de competitie en hadden nog kansen op het kampioenschap. Hadden zeg ik, omdat F1 echt een geweldige prestatie leverde door deze wedstrijd met 2-1 te winnen.

De eerste helft was in het begin helemaal voor SDS. Wat een mooie combinaties, wat een inzet maar net geen geluk voor de goal en een goede keeper van Leeuwarden stonden de 1-0 in de weg.

Wel wat kansjes voor Habtamu en  Matthijs maar dus geen goal.

De tweede helft moesten we tegen de wind in voetballen. Dat was met name in het begin van de 2de helft wat moeilijk. Leeuwarden drukte ons terug maar de achterhoede onder leiding van Wiebe, Remco en Gerwin hield goed stand. Langzaam maar zeker kwam SDS er met goed combinatiespel steeds beter uit. Kansjes waren er weer en uit een van deze kansen scoorde Watze Jacob de 1-0. Niet snel daarna werd het 1-1 door een afstandschot van Leeuwarden. Wat was het spannend, de wedstrijd kon alle kanten op, de ouders aan de kant leefden zichtbaar en hoorbaar mee maar konden de trainer van Leeuwarden niet overstemmen….. Enkele minuten voor tijd werd er door Frank een aanval opgezet, die een pass gaf op Habtamu die voorgaf op Matthijs en prachtig de 2-1 inschoot.  Dit werd ook de eindstand van de wedstrijd en dat was ook mede te danken aan de prima keepende GertJan.

Complimenten voor dit team dat steeds beter gaat voetballen, een lust voor het oog en ze maken de naam SDS (Sterk Door Samenspel) helemaal waar.

Dit was de laatste thuiswedstrijd van Remco Dooper die gaat verhuizen en bij Mulier gaat voetballen. Van alle spelers en leiding kreeg hij een trainingsshirt van Feyenoord met alle namen van de spelers van F1 erop.

Remco Bervoets

ONS Sneek F7 – SDS F5
SDS F5 hat mei 4-1 wûn fan ONS. Mei noch wedstriden te gean steane sy no boppe-oan.
Groeten Gerrit Terpstra