Útslagen 1 desimber

29 november 2007
Wepperkes -snein-
2 december 2007

“hoort de wind waait door de bomen”
De oefenwedstrijd tussen de E’s gaat niet door.
De C1 en de C2 spelen achter elkaar op het B veld.
Om 11:30 word er opnieuw gekeurd.

De kans bestaat dat het 1e op het B veld spelen moet ivm de slechte staat van het A veld.

gr Andre

It giet troch!
SDS1 speelt op het A veld
SDS 5 speelt op het B veld
gr Andre

Utslaggen, doelpuntenmakkers en oare nijsgjirrige saken kinne jim maile nei ús adressen

Hoe let? Wedstryd? útslach
14:30 SDS 1 – Zeerobben 1  4-1
14:30 SDS 5 – AVC 4  0-0
10:15 SDS C1 – DWP C1  6-0
11:30 SDS C2 – Zeerobben C4  ôflast
10.00 SDS E1 – SDS E3(oefen)  ôflast
14.30  Heeg 1 – SDS 2(oefen)   ôflast
12:30 Ouwe Syl 2 – SDS 3  2-0
14:30 Zeerobben 5 – SDS 4  6-1
12:15 JV Bolsward A1 – SDS A1  3-4
12:00 Dronrijp B1 – SDS B1  10-0
13:00 Harlingen DAJ – SDS DAJ  ôflast

SDS 1 – Zeerobben 1
SDS 1 wint mei dúdlike sifers fan Zeerobben 1. Marcel Frankena hie in gewaagde oanfallende opstelling út de hege hoed tovere en dit die dúdlik fertúten. By de rêst wie it noch 0-0, mar hie SDS sa mei 4-0 foar stean kinnen. De bal woe der allinnich net yn. Yn de twadde helte slagge dit wol. Floris(2x), Hendrik en Durk skoorden. Moarn hjir in útgebreid ferslach fan Siemen Sikma.

Ouwe Syl 2 – SDS 3 2-0
Neffens Wichard Deinum ferlear SDS kansloos mei 2-0. Ralph soarget fan ‘e wike foar in ferslach.

Dronrijp B1 – SDS B1
De bitterballen fan ferline wike leinen skynber noch swier op de maach. Want hjoed gie it (wer ris) goed mis. We ha 10-0 ferlern, einliks alle goals troch dekkingsfouten. We moatte dus wer efkes in stapke werom en by de basis begjinne sa as yn it begjin fan it seizoen. Earst ferdigenjend wer de saken goed delsette en fan der út wer besykje nei foaren te kommen. Mar we binne dochs mei de rêst yn it liif wer nei hûs gean en seagen der it earste knap winnen fan Zeerobben.

Takom wike noch ien wedstriid foar de winterstop. Dan it fuotbal mar in bytsje út de holle en wat oars dwaan. Nei de winterstop wer mei frisse moed en we hoopje better trainen en bettere wedstriden besykje om puntsjes te heljen.

We hâlde de kop der foar, as net jonges?!

(klik hjir foar it útgebreide ferslach)

Klaas

SDS C1 – DWP C1
Vannacht veel water, vanmorgen veel wind, maar om 10.15 uur ging toch de wedstrijd SDS C1 – DWP C1 door. In tegenstelling tot vorige week tegen Mulier startte het team nu als collectief en werden vanaf het middenveld goede en mooie combinaties gevormd. Hierdoor was SDS ook al gauw dreigend voor het doel van DWP.
In de eerste 10-15 minuten werd twee keer gescoord. Beide keren door Ayanle, na goed aangeven van Martin. Tegen het einde van de eerste helft bracht Ayanle een hoekschop mooi naar de rand van het strafschopgebied van DWP. Daar stond Marcus op de goed plek, een hard schot met rechts, 3-0, tevens ruststand.
In de tweede helft kreeg DWP met wind tegen iets meer druk naar voren, echter de verdediging van SDS stond goed, echte kansen voor DWP kwamen er niet door. Ook door op tijd goed ingrijpen van gelegenheidskeeper Tjeerd kon DWP niet echt gevaarlijk worden.
Het veldoverwicht van SDS leverde in de tweede helft nog drie doelpunten op: Ayanle kan de bal vanaf rechts goed inbrengen, omhaal Martin in de 16, goal. Ayanle wist een goed geplaatste verre uittrap van Tjeerd te verzilveren en Jan haalde na een corner van Ayanle verwoestend uit. Eindstand 6-0, weer drie competitiepunten. Volgende week is C1 vrij, zaterdag 15 december speelt SDS C1 thuis een inhaalwedstrijd tegen IJVC C1, aanvang 10.15 uur.
Ab