Sneon 25-5-2019

25 mei 2019
Weppers moandei 27-5-2019
27 mei 2019

Hjoed de lêste wedstriden fan it seizoen. Hawwe jim wat aardichs te melden oer je wedstriid, in ferslach of oars wat aardichs, mail it dan nei aant@vv-sds.nl en/of willem@vv-sds.nl.

Sjouke van Kammen begjint fannemiddei rûn in oer as 17.00 oere te sjongen. De barbecue giet rûn itenstiid 18.00 oere los. De €10,- foar de barbecue kin fannemiddei betelle wurde by ponghâlder Henk Postma. Frijwilligers meie fansels fergees.

19:30 Oosterlittens VR1 SDS VR2 1-1
19:50 SDS VR2 SC Bolsward VR4
20:10 Bakhuizen VR1 SDS VR2 1-0
20:50 SDS VR2 NOK VR2 0-0
09:00 SDS JO12-2 SJO DFC JO12-2 2-10
12:15 SDS 4 Hielpen 1 2-4
14:30 SDS 2 SC Berlikum 2 1-0
09:00 Franeker SC JO9-3 SDS JO9-1
10:15 Leovardia MO13-1 SDS MO13-1 1-0
10:30 Workum JO15-2 ST SDS/Nijland JO15-1 0-5
11:30 Waterpoort Boys 4 SDS 3
12:15 Workum MO17-1 SDS MO17-1 0-11
14:30 Walde De 1 SDS 1 0-2
13:45 VSV ’31 MO15-1 SDS MO15-1 snein

SDS sluit het seizoen af met overwinning tegen De Walde

SDS moest zaterdag de uitwedstrijd tegen De Walde winnen en dan maar hopen dat de concurrentie punten zou verspelen in de strijd om de 3e periode. SDS deed wat het moest doen (2-0) en zag Workum punten verspelen, maar het was uiteindelijk Scharnegoutum dat er met de periode vandoor ging.

SDS begon vol enthousiasme aan het treffen met het al gedegradeerde De Walde, maar liep tegen een groen-gele muur van spelers op. Dit leidde tot enige frustratie, want het lukte maar niet om grote kansen te creëren. Uiteindelijk kwamen de kansen wel, maar dan is het ook nog zaak om ze af te maken. Hendrik de Jong was er een paar keer dichtbij, net als Habtamu de Hoop. Ook Gerwin Sybesma en Matthijs Postma deden pogingen om de piepjonge doelman te passeren, maar zonder resultaat. Uiteindelijk was het Marco Rijpkema die wel leek te scoren met een kopbal, maar de scheidsrechter zag niet dat de bal een halve meter over de doellijn was.

De eerste helft lukte het SDS dus niet om te scoren, maar na de thee was het binnen de minuut wel raak. Pieter Sijtsma vond met een corner het hoofd van Marco Rijpkema en hij knikte de 0-1 tegen de touwen. De Walde reageerde fel en verliet de verdedigende stellingen, waardoor SDS een paar keer flink in de problemen kwam. Keeper Jaap Toering voorkwam zelfs de gelijkmaker met een goede redding en De Walde werd ook een zuivere strafschop onthouden.

Aan de andere kant was er nu wel meer ruimte voor SDS en er waren grote kansen voor Wierd Hofstra en invaller Steven van der Pol. Scoren uit open spel bleek helaas een te grote opgave deze middag en uiteindelijk was het Wiebe Heeres die de 0-2 scoorde uit een corner van Erik Haitsma. Met zijn eerste balcontact in de 81e minuut, knikte hij volledig vrijstaand SDS naar de drie punten.

Zo won SDS van de laatste zes wedstrijden er maar liefst vijf en het hield ook bij elke van deze overwinningen ‘de nul’.  Een prima 3e periode werd zo afgesloten met 19 punten en dat was evenveel als in de 1e en 2e periode bij elkaar opgeteld. Helaas was het dus net niet voldoende voor een plaatsje in de nacompetitie, maar wel voor een hele positieve afsluiting van het seizoen.

Douwe Posthuma

Striid SDS 2 foar behâld slagget

Tsjin sc Berlikum 2 hie SDS 2 de kâns om noch 3 punten ta te foegen oan de 23 dy’t se al hiene. It waard it spannende 1-0 oerwinning en dêrmei is neikompetysje net fan tapassing. Doelpuntenmakker in Losboy.

Striid yn in derby…….

SDS 3 moast nei Snits tsjin WPB 4. Einstân

Striid om 12.15 oere levert SDS 4 gjin punten op

Einstân 2-4 tsjin Hielpen 1. Doelpuntenmakkers Igor Kalinovski en Johan Postma

14.00 oere

Efkes Balje

Der binne yn de wrâld hiel wat “spraakmakende” minsken. Opfallend is wol dêrbij de namme Harry. De prins fan Ingelân Harry lit mear fan him heare as wij fan oare prinsen heare, Harry Potter wurdt omearme as in hillige of ôfdien as neat oan, bij Harry Mens krij ik persoanlik spontane boerneigingen en bij Harry Vermeeghen springt myn tv automatysk op it testbyld.
Wij as Efkes Ballers hawwe ek in Harry. Dêr binne wij hartstikke wiis mei. Hij is der hast altyd en hij bringt in bepaalde dynamyk yn it fjild sadat er altyd wol wat te besprekken is tidens it spul en foaral nei de tiid.
Yn Wommels op in hurd fjild wie it juster net oars. Mei grutte doelen leit er al gau in mooglikheid om fanôf ôfstân in skot te weagjen. Foar Harry wie it juster lestich om te sjen at de poging fan de tsjinstanner fanôf eigen helt dien waard. Yn dat gefal telt it doelpunt net. De net safolle suksesfolle skotten fan de kombinaasje Wommels/Easterein waarden allegear ter diskúsje steld troch Harry dy’t diel út makke fan de kombinaasje Itens/Hennaard.
Yn de grutte partij seach hij it noch wol ris troch de fingers, want mei Bonne Wiersma yn de punt fan de oanfal wie skoare in makkie foar Itens/Hinnard en wie it dúdlik dat de lytse doarpkes winne soene.
Yn de finale mei “twa doelpunten út” wie dat in oare saak: dy woe Wommels/Easterein winne en sij liken dat ek te dwaan troch de 2-1 te skoaren. Wylst syn ploechgenoaten al oan it oprêden wiene stelde fêst dat ek dizze bal fan eigen helte trape wie…..
Dizze Wommelsers en Eastereinders wiene gjin beroerde lju en sy woene gjin spul en joegen Harry en de oaren noch in kâns.
It wie útstel fan eksekúsje want Foeke Dirk (ynflein fanôf in terras yn Grins) wist it beslissende tikje te jaan wylst Harry lizzend op de doelline syn úterste bêst die in doelpunt foar te kommen. Fan in skot fan eigen doelpunt wie seker gjin sprake, moast ek Harry tajaan.

Der wie nei de tiid in pleit foar middenline technology op it fjild yn Wommels.

Hinnaard/Itens: Frank, Ferrie, Harry, Bonne en Wybren
Easterein/Wommels: Menno, Foeke Dirk, Jurjen, Syb en Aant