SDS WK-league 2018

11 juni 2018
Weppers woansdei 13-6-2018
13 juni 2018

Foar 5 euro kinne jim meidwaan oan de SDS WK-league 2018. Earst dit formulier  ynfulle (de ynstruksje stiet hjir ûnder). It formulier opslaan en dêrnei maile nei sds-nijs@home.nl of info@vv-sds.nl.
Let op: Allinne de wite flakken ynfulle.
Hawwe je gjin Excel op je kompjoeter dan kinne je ûndersteand formulier útprinte en mei de pen ynfulle.
SDS-wk_2018_pool_invulblad printen

Hawwe jim fragen dan heare wij it graach fia in mailtsje, in apke, in tillefoantsje of in oansprekmomintsje op de dyk of bij de Jumbo of sa.
Der kinne maksimaal 50 dielnimmers meidwaan. dus ful it sa gau mooglik yn.
Uterlik 13 juny moatte se bij ús binnen wêze.

Zo werkt het
Iedere deelnemer voorspelt de uitslagen. Daarvoor moet iedereen een formulier invullen.
Als deelnemer typt u uw naam in cel D1. Noteer de voorspellingen in de witte vakjes, in kolom F en H. In de gele kolommen ernaast ziet u dan automatisch de rangorde binnen elke groep.

De Tweede fase
Na deze groepswedstrijden gaan de 16 landen die in hun groep op nummer 1 en 2 staan, naar de Achtste finales. U ziet in kolom I en J welke landen dat zijn en wie er tegen elkaar moeten.
U kunt die landen in kolom D en E in de Achtste finales overnemen, maar u mag ook een ander land (uit dezelfde groep) kiezen. dat gaat met handige keuzepijltjes,
De voorspelde winnaars komen automatisch op hun plaats in de Kwart finale. Typ uw voorspelde uitslag ernaast en de winnaars gaan automatisch door, enzovoort.

Uitslag na verlenging en strafschoppen
In deze rondes móet er steeds een winnaar uitrollen. Zo nodig wordt er verlengd en worden er daarna strafschoppen genomen.
U noteert de einduitslag van de wedstrijd als volgt:
* denkt u dat een wedstrijd verlengd wordt, voorspel dan de uitslag na verlenging,
denkt u dat het ook na verlenging gelijkspel wordt, tel daar de uitslag van de strafschoppen dan bij op.

Bonus
U kunt bonuspunten scoren als u de kampioen voorspelt, dat staat los van de uitslagen die u invult.
Ook kunt u bonuspunten krijgen door de topscorer te voorspellen.

Puntentelling

Voor de punten gebruiken we het systeem van de toto.
Groepswedstrijden:
Winst of Gelijkspel goed: 5
+ is Winst of Gelijkspel goed, dan extra voor goed voorspelde goals: 5
In de Tweede fase:
Voor ieder juist voorspeld land
in de Achtste finales: 5
in de Kwart finales: 10
in de Halve finales: 20
in de Finale: 35
+ als winst van het juiste land goed: 2
+ als goals van het juiste land goed: 3
Bonus: