Jeugdfrijwilligers socht!

Weppers tiisdei 6-11-2018
6 november 2018
SDS-League: ‘Jan TOTO’ pakt de wykpriis!
7 november 2018

Zie die kids over het veld gaan: bal bijna groter dan de benen..

De jeugdcommissie zorgt voor alles wat met het jeugdvoetbal binnen vv SDS te maken heeft. We organiseren toernooitjes, maar ook de drop-, en Poiesz-actie. Verder zijn we er voor spelers en ouders als zaken niet zo lopen als verwacht. We willen dat iedereen zich binnen vv SDS thuis voelt en op een leuke manier, op zijn eigen niveau kan spelen. Lukt dat om wat voor reden dan ook niet, dan gaan we met elkaar het gesprek aan. De jeugdcommissie komt ongeveer 8x per jaar bijeen. Gemiddelde vergaderduur is 1 ½ uur. De jeugdcommissie speelt ook een rol in de indelingen van de teams. Dit speelt zich meestal af vanaf mei. Inzet kan dan iets meer zijn. Om en om zijn we op zaterdagmorgen te vinden in de bestuurskamer. Dit is van ½ 9 tot ½ 1. Je bent dan aanspreekpunt voor de club. Als we op sterkte zijn (5 commissieleden) komt dat neer op 4 ochtenden per voetbalseizoen. We zoeken twee leden die ons komen versterken. Voetbalverstand is niet nodig. Een duobaan is ook mogelijk: b.v. de één woont vergaderingen bij en de ander helpt mee met de organisatie van activiteiten, zoals bv. de slotjûn.
Info: Marjo Groothof 06-40826756, Lize Schuurmans 06-38359931 of Tjerk van der Pol 06-40614250

Vorm met ons het technische Afbeeldingsresultaat voor hart

De technische commissie houdt zich echt op technisch vlak met de indeling bezig. Zij delen met huidige leiders en trainers de teams in en zoeken nieuwe trainers en leiders. Als je in de technische commissie plaatsneemt, betekent dit dat je af en toe bij de trainingen van de categorie waar je verantwoordelijk voor bent, gaat kijken, evenals bij de wedstrijden. Je bent de schakel tussen trainers
en commissie. In het voorjaar is de tijdsbesteding groter, vanwege de indelingen. In mei/juni betekent dit regelmatige (soms wekelijks) korte, of langere bijeenkomsten en de nodige app- en
telefoneerwerkzaamheden. Kun jij goed met mensen overweg? Heb je enig verstand van voetbal en praat je graag mee om tot evenwichtige indeling van de teams bij de jeugd te komen? Dan willen we je graag in ons team!
Informatie bij Robert Schildkamp 06-51751318 en of Tjerk van der Pol 06-40614250