Concordia Design nije webside-sponser!

Wepperkes -moandei-
20 mei 2007
Wepperkes -tiisdei-
22 mei 2007

Concordia Design is ús nije wepsponser. It jonge bedriuw fan de twa SDS’ers Mark Postma en Rudy Dijkstra sille it ûnderhâld fan ús webside ek fersoargje.

Concordia Design, het klinkt als muziek in de oren!

Concordia is het latijnse woord voor ‘samenwerking’ en juist deze betekenis spreekt ons zo aan. Onze VOF is een samenwerking van vennoten uit Wommels die ambitieus, eigenwijs en stijlvol in het leven staan. Met deze drie woorden hebben we de kern van onze onderneming uitgelicht.

Voor zowel startende ondernemers als reeds actieve MKB’ers, verenigingen, stichtingen & particulieren kunnen wij de meest uiteenlopende designs ontwikkelen zodat de klant in een oogopslag een goed beeld van uw onderneming zal krijgen. Door wederzijds continu feedback te leveren zullen wij samen met u het ideale plaatje neerzetten om optimaal in te spelen op uw eigen wensen en de behoeftes van uw klanten.

Concordia Design staat garant voor:

Een uniek design

Kwaliteit

Uw eisen en wensen staan centraal

Flitsend en functioneel, strak of speels, professioneel en zakelijk.

Met vriendelijke groet,

Concordia Design