Ynkommen stikken

21 september 2004
SDS League: Sjoukema stiif ûnderoan
22 september 2004

De lêste tiid krije wy in soad reaksjes op ús mailadres (info@vv-sds.nl). Dizze mailtsjes komme soms fan minsken fier hjir wei dy sa no en dan ús webside besykje. Wy binne hjir erg wiis mei. Hjirûnder kinne jimme inkelde stikjes lêze dy ’t wy fannewike binnenkrigen. Foar dizze nije rubryk “ynkommen stikken” hawwe wy ek noch in leuke namme nedich. Hawwe jimme in idee, mail it nei info@vv-sds.nl.

Wat is dat?
Tiisdei,22 sept..
Ut koudum wei riede hendrik en ik(gerard) dan nei hus ta… It wie kald en snusterig waar!! Mei een pear beste wynpusterst en 100 km p/h der voor gebeurde it dan. Der siet iets ien mien nekke….mar wat. Hendrik sei:stel die net oan jong. Mar enkele minuten letter wie it wer raak. Eerst tocht ik dat it de kraag fan mien jas wie,dus ja,dan lis je je der mar bij del…mar op een geven moment sprong der iets mei een swiere plof ien mien hier en dernei mei een megajump op mien han!! Dit wie de drup…wij it ljocht iene auto oandwan…Neat…nog ris…en jawol!!!! Der siet er dan….een monsterachtig grutte krekel op de mouw fan mien jas!!! Hendrik en ik gilden it ut…en we moesten nog een pear kilometer riede…mei al us angst foar dit monster he wij uteinlik trochsetten tot easterein mei de angst foar us leven natuurlijk….Bij us thus kaam he we alle doarren iepene fan hendrik sien golfke…mar wat die it beest:hij sprong oender de stoallen,net te vangen dus…en blase dat er die!!!
Dus minsken,at jo bij hendrik ien de auto stappe,sjoch dan ut nei een griene krekel………….ien keer sjoen,dwar je san bist nooit wer oender eachen te sjen…
Groetnis,
    De krekels(hendrik en gerard)

Earste kandidaat?

Nei de noadiche bierkes en in soad gesellichheid hiene Jeroen Brouwer en ik in hiel ferhaal oer fuotbal. Welke tt pagina’s we checkten, wer?? en hoe faak?? En welke clubs we folgje. Nei noch in pear bierkes en in soad geswets doarde Jeroen wol te bewearen dat er alles mar dan ek alles wist fan it betelle en amateurfuotbal oan t de leste nijtsjes oan ta. Jeroen………. in nije moochlike kanshawwer yn de SDS kennis kwis???????
gr Klaas Malda

Sjoukema-fans fan fier (OKB of OKO?)
Middei minsken,
We hawwe krekt de nije leage besjoen en neffens ús ynfermaasje is it net it net Op Klompen Begonnen(OKB) maar Op Klompen Boppeoan(OKB) dat hat hy us ferteld mar tink dat it better OKO wezze kin Op Klompen Onderaan. No hoe dan ek hij docht wer mei en we halde him wol yn’e gaten.
Groetnis,
OKB fans Hoogezand

Wy binne segene
Hallo S.D.S
Hier een bericht van de paus en kardinaal. Uiteraard zijn jullie gezegend in onze gebeden, het heeft gewerkt zo te zien, dikke winstpunten worden er verkregen uit de laatste wedstrijden van S.D.S 1. Dit natuurlijk ter onze vreugde. Al was het wel zwaar die zondag nog wat normaals uit onze kelen te kunnen krijgen van al het gezegen wat we hebben verricht.
Groeten de Paus en Kardinaal

De groeten
Groetnis oan it earste alvetal fan jimme. Ek al sitte we net mear yn deselfde klasse wy folgje jimme noch steeds. Hopelyk yn’t oare seizoen
yn deselfde klasse.