Weppers woansdei 31-8

18.45 oere: SDS Da 1- de Wâlde Da 1      1-1
18.45 oere: Jv Bolsward C1 – SDS C1

VV Nijland A1 – SDS A1 is ôflast
De wedstriid fan Nijlan A1- SDS A1 gjit net troch.
Nijlan had afbelle omdat se te min spilers ha.
Tongerdei is der om 19:00 wer trainen.
Oankommende sneon ha we in útwedstriid tsjin Easterlittens om 14:00
We fertrekke 12.45
Wa net kin sa gau mogelijk bij mij afmelde!!!
Groeten Hendrik de Jong

SDS D1 – Leeuwarden D1
Dinsdag hebben we ons eerste wedstrijd van het seizoen gespeeld. Een bekerwedstrijd tegen Leeuwarden. Ondanks dat we nog weinig getraind hadden en meerdere spelers misten, hebben we nog een redelijk goede wedstrijd gespeeld. De eindstand was dan ook niet in verhouding met de wedstrijd. 1-5. Donderdag moeten we onze tweede wedstrijd spelen tegen Bolsward. Hopen op dan een betere uitslag.
Inne Heerma

SDS 4 – QVC 3
Tiisdeitejûn spile. Einstân 0-6

Balk 2 – SDS 2
SDS 2 hat juster nei in drege earste helte en in knappe twadde helte de oefenwedstryd tsjin Balk 2 mei 1-0 wûn troch in goal yn de 83e minút fan (op ‘e nij) Ayanle Reitsma.
SDS 2 begjint kommende sneon mei de kompetysje tsjin ONS 3 om 14.00 yn Easterein.

Fan it wedstriidsekretariaat
Inmiddels zijn de eerste punten bij SDS alweer binnen en draaien de standaardteams hun bekerrondjes.
Met regelmaat wordt het wedstrijdschema verstrekt. Leiders en trainers die dit schema niet krijgen worden verzocht om hun emailadres te mailen naar
famvink@ziggo.nl  Zorg er voor dat de pasjes op orde zijn, want geen pas betekend niet spelen.
Voor alle informatie/vragen rondom de wedstrijden kun je bij ons terecht.
Veel sportplezier en vriendelijke groetjes,
Andre en Tineke Vink (com. Wedstrijdzaken)

Nieuwe spelers (nije spilers)
Wanneer je je opgegeven hebt om bij SDS te komen voetballen kan het soms zijn dat je nog geen jeugdgids en andere informatie ontvangen hebt.
Om te voorkomen dat je nu trainingen mist terwijl je juist zo’n zin hebt om te gaan voetballen het volgende:
Ben je geboren na 31 december 2003 en ouder dan 5 1/2 jaar dan ben je een F-pupil, en kan je vast komen trainen op woensdagmiddag van 16:00 uur tot 17:00 uur.
Ben je geboren voor 31 december 2003 en na 31 december 2000 dan ben je een E-pupil, en kan je vast komen trainen op maandag 22 en 29 augustus van 16:30 uur tot 17:30 uur.
Nieuwe voetballers die ouder zijn (dus van 2000 en ouder ) kunnen telefonisch contact met mij opnemen , ik verwijs je dan door naar de juiste coördinator.
Ouders of voetballers in de E & F-pupillen kunnen mij vanzelfsprekend ook bellen voor vragen e.d.
Gr. Hans van der Schaar (06-26785381)

Leiders/trainers vergadering
In tegenstelling tot eerdere berichten is de 1ste leiders en trainers vergadering niet vrijdag aanstaande, maar dinsdag 6 september. De reden voor het verzetten van de vergadering is het niet beschikbaar zijn van de Skoalleseize.
De vergadering begint om 19:30 uur, tevens worden alle materialen (shirts/broekjes/ballen e.d. ) aan de leiders uitgereikt.
Tot dinsdag 6 september.
Het Jeugdbestuur.

Transfer(gjin)nijs
Der binne fan dy transferberjochten oer bepaalde spilers dy’t de hiele simmer it nijs behearse. It rissultaat is:
Fer bliuwt bij Feyenoord en wachtet op in hergeboortekaartsje
Mataz bliuwt bij Groningen en giet op Grinzer les
El Hamdoui bliuwt bij Jong-Ajax goed fertsjinjen
Vertonghen giet moai mei Ajax de Champions League yn
Ruiz bliuwt bij Twente en fynt Enschede in wrâldstêd
Assaidi bliuwt bij it Fean en hâldt Jans yn it sadel dit seizoen.
Of wurdt it allegear dochs noch oars?
Hjir kinne je it hjoed moai folgje.

75 punten
Marco Hoekstra hat goed neitocht oer it wykein fan Skylge. Yn de kommende Treffer kinne jim syn 75 punten lêze.

Harsens derbij (554)
Dit bliuwe alderaardichste goals: