Weppers woansdei 29-5

Weppers tongersdei 30-5
29 mei 2013

Programma?
Wy krije fan alles binnen oer it programma fan hjoed.
Wy witte it hast ek net mear, mar dit hawwe wy fan ferskeidene bronnen binnen krigen:
F1 traint net(Karin Vermeeren)
F2 traint net(Hans)
F3 fuotballet thús om 19.00 tsjin Blauwhuis F1(Voetbal.nl)
F4 fuotballet thús om 18.00 tsjin Makkum F2(wedstrydskema Vink)
F5 en nije leden traine wol(Tsjipke)
F1 moat jûn thús fuotbalje tsjin Heeg om 19.00(Fam. Schaap)
D1 fuotballet jûn ek om 19.00 tsjin harren heiten(Hans) en memmen(Siets).
Jûn om kinne je dus wol efkes yn Easterein sjen, want der wurdt folop fuotballe.

D1
Sij spylje jûn net allinne tsjin de heiten mar ek tsjin de memmen. Sij kinne harren boarst mar wiet meitsje dus.

Utsje SDS 4
SDS 4 zal aankomende zaterdag 1 juni het seizoen gezamenlijk afsluiten. We verzamelen om 17:45 voor bij de jumbo in  Wommels. Vanaf hier zullen we met de bus richting Leeuwarden vertrekken. De volgende mensen worden verwacht:
Thomas, Bram Strubbe, Bram van Beem, Broer Jacob, Wouter Jan, Martijn, Igor, Arjan, Spitta, Douwe, Dirk, Jan, Gerlof Jan, Jelte, Peter, Eeltje, Steffen en  Gertjan.

Slotjûn jeugd
Kommende freed begjint de slotjûn foar de jeugd om 17.00 en is rûn 20.00 dien.

Opjaan

Ferjit jim net op te jaan foar de frijwilligersjûn. Sjoch hjir
.
Yn elts gefal foar snein.

Midsimmercup 2013
Nije wike sneon 8 juny is der yn Dronryp wer de jierlijkse Midsimmercup. SDS sil der ek mei in ploegje hinne. Harren skema sjocht der sa út:
10.30 SDS – VVI
12.15 SDS – Futsal Cambuur
13.45 SDS – ZVF
Sjoch
hjir foar de hiele lotting.
Sjoch
hjir foar it wedstrydskema.

Neikompetysje
Fan de trije ploegen dy’t bij SDS 1 de neikompetysje hellen, lizze der al wer trije út. Ek it “geweldich ” fuotbaljende Leeuwarder Zwaluwen sil takem jier wer nei al dy “boereploechjes”moatte. Sij ferlearen beide wedstriden tsjin Noordscheschut.

Degradearre
Neist Grijpskerk en SDS is no ek ONT út 2I degradearre yn de neikompetysje. Nije wike tiisdei wurdt dúdlik at WPB der ek noch útflucht. Sy hawwe de earste ronde oerlinne (te sterk foar Oudehaske) en moatte no sneon en nije wike tiisdei tsjin TOP’63.

Ferslach SDS D3
Wy krigen fannemoarn noch in ferlet ferslachje binnen:
Het werd een wedstrijd met hindernissen….
De mannen van de D3 hadden onverwacht geen leider en geen vervanger, dus Peter van de D1 werd gevraagd om te coachen en hij was razend enthousiast! TOP Peter! Bij de velden aangekomen dachten we eerst met maar 10 man te kunnen starten, maar dat probleem bleek minder erg toen Zeerobben ook maar 10 spelers had. Gelukkig kwam Falco nog snel aangefietst, dus Peter had nog een wissel. Toen bleek dat de boxen nog op slot waren, maar Wilco was de reddende engel met een sleutel. TOP Wilco!  Helaas hadden we ook geen shirts en de reserveshirts die we vonden waren maat XL of XXL. Beetje groot…., Gelukkig speelde D1 niet vandaag en lagen de shirts thuis bij Sietske en mochten we die shirts lenen. Kees schoot snel in zijn kleren en bracht al rennend op zijn sloffen de tas met shirtjes! TOP Kees! Vaste keeper Grietzen had last van zijn hand en kon niet keepen, maar Falco wilde wel invallen op doel dusss.. TOP Falco! Oeps, spelerskaarten, die hadden we ook niet, maar daar kwam Anja aangesneld met de tas met ballen en kaarten, had ze snel even opgehaald uit Bolsward! TOP Anja! De mannen van D3 hadden een zware dobber aan de Zeerobben, maar de coach van dit team was vriendelijk en wij mochten onze wissel inzetten. Ondanks 11 spelers tegen 10 verloren we, maar onze mannen hebben wel de hele wedstrijd gestreden! TOP MANNEN!
Het was een feestje om uiteindelijk het team te zien voetballen vanmorgen en toen bleek dat de scheids was ook nog eens jarig was vandaag TOP Scheids!
Kortom, deze wedstrijd zullen we niet snel vergeten!
Het seizoen werd afgesloten met een welverdiende Mars! De mannen hebben geen enkele wedstrijd gewonnen, maar wel laten zien dat ze kunnen doorzetten en de prestaties werden elke week beter. Daar zijn we allemaal erg trots op! SUPER MANNEN!
Nu genieten van de zomerstop, lekker ballen in de vakantie en vanaf volgend seizoen er weer fris tegenaan!
Karin

Harsens derby(1038)
Sa ’n aksje en dan ek noch in alderaardichste pass: