Weppers tongersdei 23-2

Weppers freed
24 februari 2017

Te wiet

Efter de sporthal is it te wiet. Dêr kin net traind wurde.

SDS MO15-2 oefene

De meiden van SDS MO15-2 hebben als voorbereiding op de tweede seizoenshelft woensdagavond geoefend in en tegen Berlikum. SDS begon voortvarend en na 10 minuten stonden ze voor met 2-0 door twee goals van Silke. Maar nog voor de rust trok Berlikum de stand gelijk naar 2-2. In de tweede helft werd er niet meer gescoord, zodat beide ploegen met een gelijkspel het veld verlieten. Komende zaterdag beginnen de meiden de competitie met een uitwedstrijd bij Tzum. Ze hebben er weer zin in!

Giet net troch

De plande oefenwedstriid fan SDS 1 tsjin AVC 1 op sneon 4 maart giet net troch. De Seisbierumers moatte ynhelje foar de kompetysje.

Stimme

De Poiesz jeugd sponsor actie loopt tot zondag 2 april en we hebben al een aantal munten verzameld. Ook deze week zijn er weer leuke aanbiedingen waarmee de nodige munten binnen te halen zijn. Op naar de Poiesz!  En we kunnen extra munten winnen door online te stemmen op je favoriete club, natuurlijk SDS!
Dit doe je door naar www.poiesz-supermarkten.nl/jsa te gaan en te stemmen op SDS. Door online te stemmen maak je ook nog eens kans op Poiesz waardebonnen!

Dus… ga naar die site en stem op SDS!

Traine

Op dizze tongersdeitejûn komt scScharnegoutum ûnder leiding fan trainer Remco Bervoets trainen yn Easterein, dit mei it each op de bekerwedstryd fan sneon tsjin 1ste klasser VEV’67 ýt Leek.

Kollum

Sjoerd Mossou hat it wer moai betocht en kin it gedoch yn Bladel oer de lotsjes aardich relativearje. Sjoch hjir

SDS 2 oefent ek

Dat jim net tinke dat SDS 2 samar in útsje hatop Skylge  sûnder sportive ynset. Nee de mannen sille om 13.30 oefenje tsjin AVV en dat is de klup bij Hoorn

Oefenje?

De cursisten van de scheidsrechterscursus willen woensdag 1 maart graag een wedstrijd fluiten om ervaring op te doen, onder toezicht van de cursusleider. Welk team kan voor die avond een oefenwedstrijd spelen?
Melden bij Tjerk van der Pol