Weppers tongersdei 20-10

Weppers woansdei 19-10
19 oktober 2011
SDS League: Wer 2 wykpriiswinners!
20 oktober 2011

Utslaggen en standen
Hjir
kinne jim nochris de útslaggen fan dit wykein besjen. Mar nijsgjirricher binne de standen dy’t der ek opsteane.

Opfallend
Opfallend is de stân by SDS 3. SDS 3 hat lykas Makkum 3 ien kear wûn. SDS 3 stiet ien nei lêst yn de kompetysje. Sy hawwe dus 3 punten en steane dochs 6 punten foar op nûmer lêst Makkum 3 dy ’t noch mar 3 wedstriden spile hat. Ra, ra hoe kin dat?

Gjin trainen

SDS C2 traint vanavond niet.
Er zijn te veel spelers die naar de Harkema willen en/of op vakantie zijn.
Tot volgende week.
Groetjes, Andre

Ek gjin trainen
Ivm wedstrijd van vanavond tegen de Harkemase boys gaat het trainen van de D1 niet door.
Tot volgende week.
Groet, Wytze

HELP E1 AAN EEN TEAMAUTO

Van VVN is er een ontwerpwedstrijd geweest waar je als jonge sporters een auto kon ontwerpen en zo voor je team een jaar een team auto kan winnen.
Onder het motto;
Veilig uit en thuis
Er zijn 200 ontwerpen uitgeselecteerd en daar kan op gestemd worden.
Kent v.d. Schaar is een van de genomineerden. Dus ga snel naar deze site
en stem op de SDS auto. (iedere dag weer)
Dit kan nog zo’n 11 dagen en dan wordt de winnaar bekend gemaakt.
Dus help E1 aan een echte team auto.

Programma sneon 22 oktober
Kommende sneon is der in beker-/inhelprogramma. Yn it gefal fan SDS betsjut dit allegear ynhelwedstriden útsein de bekerwedstryd fan C1
Tijd THUIS-Wedstrijden
9:30 SDS C1 – VC Trynwalden C1
11:00 SDS MC1 – Berlikum SC MC1
12:30 SDS 3 – Leeuwarder Zwaluwen 4
14:30 SDS 2 – Makkum 2
14:30 SDS DA2 – Franeker SC DA2
Tijd Wedstrijden-UIT
10:30 Oudehaske C1 – SDS C2  ôflast

Op ‘e brommer
SDS A1 hie foar ôfrûne sneon net folle riders. Lieder Annemieke hie al oppere om efentueel mei syn allen op de fyts nei Skearnegoutum te gean. Doe ’t sneon (hast) hiel A1 by de Skoalleseize stie om per auto te fertrekken misten der trije spilers. Lieder Hendrik de Jong snapte der neat fan. Der waard al drok hin en wer belle en de mannen waarden al gau traseard. Sy wienen deadsbenaud dat sy fytse moasten en wienen mar gau op de brommer nei Skearnegoutum gien………..

Út Amearika?
Bote skille juster de wepmaster om te freegjen as der wat op de webside setten wurde koe. Hy krige earst lytse Pieter oan de tillefoan. Nei it gesprek seach Pieter al wat fenuverd. “Heit”, frege Pieter, “komt Bote út Amearika?” “Nee, hoesa Pieter?” “No dat sei der. Ik naam de tillefoan en sei; hallo mei Pieter, en doe sei hy; “mei Bote út Amearika……”
“Sei der miskien mei Bote Strikwerda?”

SDS-League
Hooplik hawwe wy hjoed foardat Harkemase Boys 1 – SDS 1 begjint de SDS-League klear.

Harsens derby (591)
Dit is in knappe goal: