Weppers tiisdei 3-4-2018

Ferslach Bant 1- SDS 1
4 april 2018

Bant 1 – SDS 1

SDS 1 hat juster mei 2-0 ferlern fan Bant 1. Beide doelpunten foelen yn de twadde helte.

Combi team SDS beleeft leerzame middag in een druilerig Balk.

Het combi team van SDS vertrok vanmiddag naar een druilerig Balk om aan een paastoernooi
mee te doen.
In de poule wedstrijden haalden we 4 punten wat een 4e plaats opleverde in de poule en
wat een finale ronde werd om plaats 7/8 .
In de finale ronde kreeg SDS 12 kansen maar ja als je ze zelf niet maakt dan doet de tegenstander het wel 3 kansen  kreeg Stiens en gingen er alle 3 in uitslag 3-0.
Deze middag zien we als een leerzame middag want dat was het zeker .
Maar ben ook super trots op ze mede omdat het een combi was van 3 teams!
Dennis Vinke

Seal yn aksje

Jûn sil SDS seal yn aksje. Om 21.00 oere stride sij tsjin Irnsum 1.

2018-2019

Moarn allegear nijs oer it folgende seizoen.

Ut in âlde doaze

Yn 1997 stie dit alder aardichst stikje tekst yn de Ljouwerter Krante.

Bierdopke

Wy wienen juster o sa bliid dat wy de topskoorder fan SDS, Habtamu, jûns noch efkes op Aaipop troffen. Sa wienen wy der yn elts gefal wis fan dat hy him net ferslikt hat yn in bierdopke (sjoch hjir).

Harsens derby (2004)

Wat de keeper fan Workum sneon net mear slagge yn de lêste minút tsjin SDS, slagge de keeper fan de Treffers wol.