Weppers tiisdei 10-9-2019

Weppers tongersdei 12-9-2019
12 september 2019

SDS JO 8

Na vorige week 10-2 verloren te hebben afgelopen zaterdag een heerlijke wedstrijd van de mannen van Jo8 tegen SC Bolsward. Het scoreverloop net als vrijdagavond bij Duitsland-Nederland. 1-0, 1-1, 1-2, 2-2, 2-3, 2-4. 💪🏻. Prachtig om te zien dat na een onwennige eerste wedstrijd het zaterdag al zo veel beter ging. Komende zaterdag naar Franeker toe.
Groetjes Ronny en Frans Pyter

Woansdeis fuotbal

It is hast in tradysje dit seizoen dat er woansdeitejûn in wedstriid is yn Easterein. SDS MO19-1 mei no los tsjin Deinum MO19-1. It begjint om 19.00 oere.

Sealbalje

Woansdeitejûn 22.00 oere is de begjintiid fan de sealfuotbalwedstriid Black Boys 7 tsjin SDS 1 yn de sporthal yn Snits. It is de earste kompetysjewedstriid.

Jorrit Stap

Sneon in legendarysk optreden fan de Raggende Manne op it Greidhoekfestival. It lêste optreden fan dy band fanwege in ûngeneeske sykte fan de sjonger op it lêste Greidhoekfestival. Der stie hiel wat jeugd foaroan en Bob de sjonger fûn dat geweldich. Hij beluts se der dan ek bij en sa mocht earst Luuk Meijer efkes op de planken om syn Frysktalige talinten te toanen en dêrnei Jorrit Stap. En Jorrit hie it SDS trainingsjaske oan….

Clarence-Sluierbokaal

Hendrik de Jong stiet mei mear as 100 goals yn it doelpuntenklassemint krekt ûnder Jappie Wijnia, mar wol boppe-oan yn de race om de Clarence-Sluierbokaal. Hy miste namelijk sneon foar SDS 2 in penalty yn de bekerwedstriid tsjin Nijland 2. Foar Hendrik wie dit de 4e miste penalty op rige………….