Weppers tiisdei 1-11

Weppers woansdei 2-11
2 november 2016

Tal leden

By SDS is it tal leden it ôfrûne jier aardich stabyl bleaun.
Op 1 oktober 2015 wienen it 416 wêrfan 70 froulju/famkes
Op 1 oktober 2016 binne it der 413 wêrfan 65 froulju/famkes

Meisjes MO 13-1 tegen Zeerobben (5-8)

De krachtsverhoudingen waren ook afgelopen zaterdag (29-10) in evenwicht met de uitwedstrijd tegen Zeerobben Harlingen een aantal weken geleden. In de eerste helft hadden onze meiden net even meer tijd nodig om zich te concentreren zodat Zeerobben direct al een heel ruime voorsprong pakte. We gingen met 1-5 achterstand de kleedkamer in om even bij te praten over het verloop tot dan toe. De ploeg scherpte zich op en had er absoluut geen trek in om de tweede helft, thuis voor eigen publiek op veld 2,  nog eens vijf doelpunten om de oren te krijgen.

En het geschiedde: SDS was het eerste kwartier messcherp en veel sterker dan Zeerobben. Het team deed uitstekend verdedigend en aanvallend werk zodat de stand binnen dat kwartier uit kwam op 4-5. Uiteindelijk kwam Zeerobben terug en konden we het tij niet meer keren. De stand eindigde op 5-8. We hebben een geweldig veerkrachtig team waar veel plezier, humor en talent in zit. Nu nog kijken of we hun talent ook op de goede posities kunnen blijven behouden.

Tot de volgende keer.

Nije tillefoan

Tjerk van der Pol hat 2 wiken werom syn tillefoan swimme litten, mar hat ynmiddels in nije. Dus as jim fragen oan him hawwe oer skiedsrjochters o.i.d. dan kinne jim him no berikke op 06-40614250.

Frije-tiidssjurtsdscf7765dscf7764

Sawol SDS Vr.1 as SDS 1 binne yn it nij stutsen. Binne it net plaatsjes wurden?

OFK

Yn jannewaris wurdt wer it ferneamde Iepen Frysk Kampioenskip sealfuotbal ferspile yn de Trije yn Frjentsjer. Foar SDS dogge der dit kear 3 teams mei. SDS 1 en in âld-sealteam en de froulju fan Vr.1 dogge dit jier ek wer mei.

Fier  pisje

By in wedstrydútsje mei de bus heard fansels ek in wedstrydsje fierpisje. Neffens ús ynformaasje hat Lourens van der Pol it wûn.
De froulju mochten yn de bus in wedstrydsje ‘wa’t it earst klear is’ dwaan. Wy witte net wa ’t dat wûn hat.

fierpisje

SinterklaasjeAfbeeldingsresultaat voor sds 2 sinterklaas

De mannen fan SDS 2 sille ek dit jier wer Sinterklaasje. Sy dogge dit op tongersdeitejûn 1 desimber. Wy binne benijd wa ’t dit kear yn de sek mei sil nei Spanje.

Harsens derby (1783)

It liket wol Comedy Capers yn de Belgyske kompetysje: