Weppers sneon 10-6

12 juni 2017

SDS MO15-2 nei toernoai west yn Grijpskerk

De meiden van SDS MO15-2 hebben vandaag nog een toernooi gespeeld. In
Grijpskerk moesten ze het opnemen tegen de meiden van de plaatselijke
voetbalclub en de meiden van Aduard en LAC Frisia. Na drie wedstrijden (1-0
verlies en twee keer 0-0), moesten penalty’s uitmaken wie er derde of vierde
zou worden. Door prachtig ingeschoten ballen van Silke, Tessa, Marije en
Emma gingen de meiden van SDS met de derde prijs naar huis!
Een mooie afsluiting van een mooi seizoen.

Groet,
Aukje Schellens

Bekerfinale

Habtamu de Hoop en Matthijs Postma spylje hjoed de bekerfinale mei ONS JO19-1 yn Emmen. Sy spylje d6er de finale om 16.45 oere tsjin sv Urk JO19-1. Wy winske harren hjirby in protte súkses!

Priisfraach

Ôfrûne sneon wie it slotmikstoernoai fan SDS. Doe ’t wy de foto’s ûntwikkele hienen en sy nochris goed besêgen kamen wy wat nuvers tsjin. Wat die Rick Hendriks hjir no eins? Wat gie der yn him om?

A. ‘Op naar de Jimbar!’
B. ‘Ferdikke! Ik su streake, hew ik myn kleren noch an’
C. ‘De barbecue begint’
D. ‘Waar staan dy lege glazen dan?’
E. ‘Ik zie een bal!’
E. ‘Waar is veld B?’
F. Sels yn te fullen

De WeromsjenTreffer

Ein fan de moanne komt de lêste Treffer fan it seizoen út. De jierlijkse WeromsjenTreffer. It soe moai wêze as wy fan elk team in seizoensferslach krije. Kom mar op! Dy fan de senioareteams en de JO19 binne ûnderweis, dy fan de MO15-2 hawwe wy al en nei de rest sjogge wy út!
Maile mei nei DeTreffer@vv-sds.nl.

WK yn Wommels

It Wommelser Kampioenskip soe ôfrûne tongersdei al los, mar hat wat opstartproblemen. No sil de start kommende moandei wêze om in oer as 19.30 oere. Wy binne benijd as wy elkenien hâlde kinne op it skopfjild yn Wommels.

Afbeeldingsresultaat voor WK Wommels

Harsens derby (1900)

Miskien seach Rick ek wol ien mei in blik bier. Dizze âld-Feyenoorde krige in blik út it publyk wei smiten, naam in slok en makke dêrnei de 1-1. Wy witte net as dit mei Rick ek sa wie………

Letter miskien wol mear!