Weppers snein 6-6

Weppers moandei 7-6
7 juni 2010

5 tsjin 5
Juster hat in ploegje SDS’ers meidien oan it 5 tsjin 5 toernoai yn Koudum. Robert, Harm, Feite, Tsjipke, Jaap, Skelte en Willem slaggen der krekt net yn de 8e finales te heljen. Sy waarden 3e yn de poule. De earste 2 yn de poule waarden úteinlik ek 1e (ONT) en 2e (De Wâlde). It mei dúdlik wêze dat SDS dus eins yn de “poule des doods” siet.

SDS E1 op toernoai
SDS E1 is vierde geworden op een toernooi in Beetserzwaag van vv De Sweach.
Op een warm sportpark begonnen de spelers van E1 tegen De Sweach E2, al snel opende Yward de score,Tom maakte het tweede doelpunt en Yward wist nog een keer te scoren.
Tegen SneekWit-Zwart E2 waren de teams aan elkaar gewaagd en kwamen we niet verder als een 0-0 gelijk spel.
De derde wedstrijd speelden we tegen De Zouaven E2 uit Grootebroek . SDS verloor deze wedstrijd met 3-0 van een technisch zeer sterke ploeg, aangezien dat ze wel 15 E-teams binnen hun club hadden kon je wel zien dat het getalenteerde voetballers waren. Ze waren onder de indruk van onze keeper Niels ondanks de drie tegen goals heeft hij nog vele fraaie ballen tegen gehouden.
De laatste wedstrijd tegen Be Quick Dokkum E2 werd verloren met 2-0.  Al met al hebben we een leuk toernooi gespeeld.
Willem

Nije spiler
Ferline wike melden wij dat der fia in omwei (Australie) in spiler fan SDS nei Easterittens giet. Wij kinne no melde dat it omgekearde ek plak fynt. Grietzen Broersma, spile de lêste jierren dan wol yn LSC A1 en dêrfoar yn de jeugd fan Cambuur, mar hij komt fansels fan Littens. It ôfrûne jier waard hij kampioen mei
LSC A-1 en folgend jier is hij lid fan SDS.

Marten bliuwt
Út ûnbetroubere bron hawwe wy fernaam dat Marten Faber troch Mulier benadere is om dêr te keepen. Marten hat beslúten “gewoan” by SDS te bliuwen.

Nij lid jeugdkommisje

Hans van der Schaar is yn it jeugdbestjoer fan SDS kommen. Hij sil him foaral dwaande hâlde mei it winterprogramma.

WeromsjenTreffer
Spesjaal foar de WeromsjenTreffer sjogge sa ’t jim sjogge Klaas Okkema, Drees Haitsma en Douwe Durk Reitsma ek werom op it ôfrûne seizoen. Wy soenen it aardich fine as jim dêrfoar in tekst betinke wolle by dizze foto. Mail it nei
DeTreffer@vv-sds.nl.

Foto Henk Bootsma

Harsens derby (227)
Dit korps hat him heechstwierskynlik net plaatst foar it WK. Let op! Dit is noch slimmer dan in Vuvuzela!

Letter miskien wol mear!