Weppers snein 28-8

Weppers moandei 29-8
28 augustus 2011

Skylge
It feteranentoernooi op Skylge is ferneamd. Dêr wurdt in hiel seizoen yn ien wykein belibbe. It regeljen, it reizgjen, it fuotbal, de omstannichheden en de neisitten binne faak illustratyf foar it kommend seizoen. At it toernooi fan dit wykein ek  as foarbyld tsjinnet foar 2011-2012 dan kinne wij noch wat belibje.
Moarn wat mear Skylge weppers mar wij kinne net langer geheim hâlde dat SDS in skitterende 5de plakje helle en dat Bram van Beem skoarde. En hoe.

Útslagen
SDS C1 – VV Easterlittens C1 5-1
SDS A1 – JV Bolsward A1
Wykels Hallum 1 – SDS 1 ôflast
Oeverzwaluwen 3 – SDS 4 1-2
Workum DA1 – SDS DA1 7-1

C1
Licht gespannen maar erg gretig is C1 aan het nieuwe seizoen begonnen. De streekderby tegen Easterlittens C1 werd met ruime cijfers  gewonnen. Voor de wedstrijd was er een heus verkleedfestival in de box te bewonderen aangezien de maten van de spelers nogal verschillen en de door de club verstrekte broekjes gepast moesten worden. Uiteindelijk bleek er keuze uit large, large en large, dus dat ging helemaal goed komen: Met lange broeken werd het perk betreden. Lourens scoorde al snel na een prachtige passeerbeweging. Hierna ontstond er een rommelige fase, die door een wereldcorner en dito kopbal (Lourens) strak in de hoek, werd afgesloten. Na de thee ontstonden er wel vijftien kansen, waarvan er drie (Almar, Lourens, Wiebe) benut werden. Wiebe tekende voor de absolute beauty door vanaf 22 meter de bal strak in de kruising te jagen: er kon geen mug meer tussen! De verdediging inclusief keeper pareerden enkele gevaarlijke counters, waardoor uiteindelijk de eerste bekerpunten binnen gesleept werden.
Tjerk

C2 trainen
Donderdag 1 september start de training van de C2.
We trainen van 18:00 tot 19:00.
Kan je nog niet, dan effe een mailtje naar famvink@ziggo.nl
groetjes, Andre Vink

Blank
It fjild fan Wykels-Hallum stie juster blank nei in flinke bui om 14.20. De bekerwedstryd Wykels-Hallum 1 – SDS 1 koe dêrtroch net trochgean. SDS 1 mei de wedstryd no tiisdeitejûn om 20.15 ynhelje. SDS hat genôch oan in lykspul om de folgende ronde te heljen.

Ayanle man fan de wedstryd
Ayanle Reitsma wie juster by Oeverzwaluwen 3 – SDS 4 mei syn 54 kilo de “grutte” man by SDS. SDS 4 wûn mei 2-1 en Ayanle makke foar SDS beide goals wêrfan de twadde sa ’n 3 sekonden foar tiid. Ayanle sels woe neat witte fan syn titel “man fan de wedstryd”; “je dogge it mei syn allen”.

Oefenje
SDS 2 sil tiisdeitejûn om 19.30 út tsjin Balk oefenje.

SDS League
De klups yn de Eredivisie hawwe noch 3 dagen om harren seleksje op oarder te krijen en dan kinne wy oan de slach mei de seleksjes foar de SDS League. Hendrik Eringa is der no al klear mei en hat syn team al ynlevere. Hy hoecht ek mar út 17 teams spilers te sykjen, want fan Feyenoord sit der sawiesa net ien by.

Fazant
Mocht Stoffel hjoed te jaaien gean dan soe Jaap de Blaauw jûn graach dit yn de panne hawwe wolle:

Harsens derbij (551)
As wy sa ’n ein drafe moasten waard it skoren heechstwierskynlik neat mear, mar dizze spurter jout dêr neat om: