Weppers pinkstertiisdei

Weppers woansdei 26-5
25 mei 2010

SDS WK-League
Sa ’t it no stiet kinne jim hjir kommende freed de formulieren fine foar de SDS WK-League!

Correctie op  artikel “Opgave voetbalclinic”:

In verband met enorme belangstelling voor de clinic van Maarten de Jong, heeft de organisatie Kom nei Wommels samen met VV-SDS de procedure voor het inschrijven voor de clinic aangepast.

Opgeven kan tot 1 juni  (ipv 27 mei) op Foarsitter-jeugd@vv-sds.nl  . De indeling wordt op 2 juni op De Terp in Wommels bekend gemaakt.

Voetballers zorg dat je er 2 juni op tijd bent (13:00 uur).

Veel sportief plezier toegewenst.
Hans van der Schaar

Kopsoargen
As ôfslúting fan it seizoen hawwe SDS 1 en 2 ôfrûne tongersdei noch ien kear traint. Dit kear gjin apekoai mar fuotfollybal. Striker Dooitze Nauta wie skieds. Hy hat der noch kopsoargen om:

Ik ha my tongersdei ferbaasd oer it oantal keren dat jimme de hurde bal weromkopten. Ik snap no ek werom de measten fan jimme net al te helder mear wie nei de wedstryd.
Sommigen binne bygelyks nea helder, no dan witte we no hoe at dat komt, sjoch
hjir. Ik ha tongersdei as skeids ien keer de bal op myn harsens hân, en dat wie ien keer tefolle.
Trouwens wa wol der nog skeids wêze, kin ik my ek neat by foarstelle, jo dogge it ek nooit goed.
Dn

Wat nijs
Douwe-Durk wiist ús derop dat de KNVB ek wer ris mei in nije rigel komt. De kalkers fan SDS krije der in putsje by:

Met ingang van het seizoen 2010/’11 is het verplicht een instructiezone te hebben op de velden waar standaardelftallen hun competitie- en bekerwedstrijden spelen. Dit geldt voor alle type veldconstructies dus op zowel gras- als kunstgrasvelden (bestaande en nieuwe velden).

De KNVB adviseert om alle nieuw aan te leggen kunstgrasvelden te voorzien van een instructiezone, zodat bij een uitbreiding van het besluit (voor andere categorieën/klassen) het kunstgras reeds is voorzien van een instructiezone. Ook is het kunstgrasveld dan geschikt, als de standaardklasse toch onverhoopt een keer een wedstrijd moet spelen op het betreffende kunstgrasveld (of bij uitwijken van natuurgras naar kunstgras).
De instructiezone kan qua omvang of plaats per veld verschillen, maar de hieronder genoemde punten worden als algemene bepaling uitgevaardigd (zie tevens tekening):
–    De ruimte aan de zijkant van de instructiezone tot aan de dug-out/zitruimte is aan weerzijden één meter (inclusief belijning).
–    De vrije ruimte tussen de instructiezone en de zijlijn is minimaal één meter.
–    In nieuwe situaties is de ruimte tussen beide dug-outs minimaal 10 meter en maximaal 40 meter.
–    Voor bestaande situaties wordt ontheffing verleend mits de afstand tussen beide dug-outs tenminste vier meter is.
–    De lijn waarmee de instructiezone wordt aangegeven mag onderbroken als doorgetrokken zijn.
–    De breedte van de belijning is 10 tot 12 cm.
Bij bestaande kunstgrasvelden kan de belijning ingesneden dan wel gespoten worden. Voor het aanbrengen van een gespoten versie wordt geadviseerd dit te doen in overleg met de leverancier/ aannemer van het veld zodat de garantie niet vervalt.

Koache
It libbende bewiis dat koachen o sa wichtich is yn it fuot(folly)baljen is Sjoerd van Beem. By it partijtsje fuotfollyballen op de lêste training gie Sjoerd der sa yn op dat hy in úterste poging die de bal te heljen wylst eltsenien de hannen foar de eagen die mar neat sei. Sjoerd klapte boppe-op it fytsenrek wat fungeerde as “netpeal”. Heechstwierskylik kostet dit him twa wiken fan it W(ommelser)K(ampioenskip).

VI-kwis
Altiten aardich efkes sa ’n kwiske (klik
hjir).

WK gewoan op it skopfjild
Jûn foar de tredde kear alwer it Wommelser Kampioenskip. It begjint om 20.20 op it skopfjild fan Wommels. It begjint wat letter om ’t de keatsers dan klear binne.

Harsens derby (216)
Fansels binne wy ek net sa wiis mei al dy oranje Vuvuzela’s. Yn Dútslân hawwe sy der wat op fûn: