Weppers moandei 8-2

Weppers tiisdei 9-2
9 februari 2010

Iisaginda B-seleksje
Programma B-seleksje fan dizze wike:
Tiisdei 9-02 traine yn Snits op keunstgers om 18.30 oere
Fuort om 18.00, dus wat earder ite…
Tongersdei 11-02 itselde.
Sneon 13-02 kompetysje SDS 2 – Harkemase Boys 2 om 14.30 oere.
Skaadwedstriid SDS 2 – Tsjumearum 1 om 18.30 op keunstgers yn Ljouwert
Fuort om 17.30 oere.
Tink wol eefkes om it ferfier bij de trainingen.
Groet, Klaas

Wol/gjin jeugdtrainen
Offisjeel begjint de SDS-jeugd hjoed wer te trainen. Wy hawwe gjin berjocht krigen dat it net trochgiet.
Wy kinne wol melde dat F4 fannemiddei yn elts gefal net traint en D1 jûn ek net.

Wol trainen
SDS A1 en B1 hawwe jûn wol trainen seit Lody.
Sy traine om 20.00.
Sy moatte de draafskuon al efkes meinimme.
Woansdei traine de A’s yn de seal.
Floris

Sealtrainen jeugd
De skoalfamkes traine fannemiddei yn de seal û.l.f. Sieta. Sjoch
hjir foar de rest fan it skema.

SDS 1 – Delfstrahúzen
Klik
hjir foar it ferslach fan de oefenwedstryd fan ôfrûne sneon op de webside fan vv Delfstrahúzen en Voetbalnoord.nl.

SDS 1 oefent wer
SDS 1 sil moarntejûn om 19.30 oere yn Boalsert tsjin Bolswardia oefenje. Sy fertrekke om 18.30 oere:
Jaap, Marten, Ewout, jacob Klaas, Erik, Redmer, Feiko, Feite, Tsjipke, Mark, Dirk Yde, Skelte, Harm, Tsjalling en Arjan????
Groeten,
Dick

SDS League (1)
Wy binne drok dwaande om alle teams yn te fieren yn de kompjoeter. Wy hoopje tongersdei mei de earste stân te kommen.

SDS League (2)
Alle prizen fan de earste helte fan de SDS League binne foarige wike oermakke.

SDS krijt sjek
De voetbalplaatjes actie heeft SDS €1565.- opgebracht.
Vrijdagmorgen zijn de cheques aan de deelnemers overhandigd(zie ook de site van het Bolswarder Nieuwsblad).
Enne

Enne mei in swiere sjek fan €1565,-

E2 yn de seal
Wij binne fansels tige wiis mei ferslaggen fan wedstriden yn dizze wintertiid. Siets van der Horst berjochtet út E2:
Sds e2 moest twee wedstrijden spelen in heerenveen, naast het abe lenstra stadion.
Ook hadden wij scheidsrechtersdienst, dus alle poulewedstrijden (9) fluiten, dit werd op vakkundige en enthousiaste wijze gedaan door de vaders van
Hendrik van der eems en wierd hofstra, fantastisch!!
De eerste wedstrijd ging het een beetje stroef, groot komplex, andere vloer, vervelende bal en een aardig spelende tegenstander, uitslag 0-5 verloren.
De tweede wedstrijd ging stukken beter, we waren wat gewend, kregen goede kansen en er werd goed overgespeeld.
We speelde fanatiek, geconcentreerd, met passie en enthousiasme, waarschijnlijk hebben de spelers van sc heerenveen even bij ons gekeken hoe dat moest ,want die hebben gewonnen,
Helaas lukte dat bij ons niet, een nipte nederlaag 1-0.
Maar ook wij zetten deze lijn door, op naar de volgende zaalwedstrijden.
Gr. sietske

Spultsjedwaan

Yn sa’n lange winterstop ûntwikkelje sich oare bezigheden. Klaverjasse of  kleintje klaverjasse binne favoryt bij de lieder, flagger en spilers fan SDS 1.

De bern, sorry de âldtjes, dogge wat makliker spultsjes: memory mei rummikub blokjes. Wat Floris allegear opskriuwt is ús net dúdlik, mar dat hij der pine holle fan krijt is wol dúdlik te sjen.

Harsens derby (132)
Ea waard keeper Rene Higuita bekend om syn “scorpion kick” yn in oefenwedstryd mei Kolumbia tsjin Ingelân op Wembley. Hy is ynmiddels 43 jier âld, mar kin it noch altiten: