Weppers moandei 27-2-2017

SDS-League: ‘Eendracht maakt macht’ pakt wykpriis!
26 februari 2017
Foeke Reitsma tekent by en is der ek foar oaren!
27 februari 2017

Te wiet

It trainingsfjild efter de sporthal it te wiet. Dêr kin spitich genôch dan ek net traind wurde.

Stim op SDS!

SDS docht mei oan de sponsermuntenaksje by de Poiesz. Je kinne ekstra munten fertsjinje as je stimmen binnenhelje. Jim kinne hjir stimme. It is yn 2 tellen klear en it docht net sear. Je kinne sels ek noch Poiesz-weardebonnen winne. Net stinne, mar stimme!!

Boys winnen thuis de streekderby van Oosterlittens.

Vanmorgen speelden THE Boys hun eerste thuis wedstrijd van de voorjaarscompetitie tegen Oosterlittens.
De wedstrijd stond niet alleen in teken van doelpunten maar ook onder gure weersomstandigheden harde wind en regen!
De eerste helft speelden THE boys met de wind in de rug richting de fanatieke aanhang die ondanks het gure weer het sportpark konden vinden.  Ze konden 6x juichen en namen de 2 tegendoelpunten voor lief! Deze streekderby winnen THE boys met 6-2 en daarmee zijn de eerste 3 punten binnen. En toen de scheidsrechter affloot was het rennen naar de warme douche. Super trots sluit ik dit wedstrijd verslag af! Toppers!
Dennis

Programma

SDS seal mei it dizze wike ek wer besykje yn de sporthal yn Easterein. ZVF 1 is woansdei de tsjinstanner om 21.00 oere.

Digitaal wedstrydformulier

Lykas by it sealfuotbaljen sil it fjildfuotbaljen no ek oer op in digitaal wedstrydformulier. Dit wurket fia in spesjale app op de tillefoan. Spilerspaskes binne dan net mear nedich. In jildich legitimaasjebewiis folstiet dan. Jim kinne der hjir al it ien en oar oer lêze.

Zoetjes…….

Harsens derby (1840)