Weppers moandei 26-5

Weppers tiisdei 27-5
26 mei 2014

Seleksje SDS A1
Terwijl iedereen haast uit gevoetbald is, de pasjes al ingeleverd heeft en de feestjes en bbq’s al gehad heeft, moet de A1 nog een viertal wedstrijden afwerken, of dit gaat lukken tegen ploegen die helemaal geen zin meer hebben, is dus de vraag, of je dan kampioen wordt is de volgende vraag.
Komend weekend wordt alweer spannend of we voetballen……..
In ieder geval moeten we morgen vol aan de bak, tegen de nr 3, Aengwirden A1.
Ook de A2 moet nog een aantal wedstijden, en als het goed is moeten die woensdag OF zaterdag aantreden.
In ieder geval is de selectie voor de A1 voor dinsdag als volgt:
Bouke, Jelle, Jurjen, Wiebe, Martijn, Allert, Teun, Almar, Pieter de V, Lourens, Matthijs, Gerwin, Inne.
Vlagger: Klaas O.
18.15 aanwezig, 19.00 voetballen.
Boudewijn

SDS-WK-Pool
Moarntejûn kinne jim hjir alles lêze oer de SDS-WK-Pool. Allegear meidwaan fansels!

Net ferjitte
Willen alle leiders, of jullie nou stoppen of doorgaan, de passen van de spelers inleveren in de bestuurskamer of bij ons door de bus gooien:

Pastoar ten Bokumstrjitte 15 Reahus.

Ledenadministratie SDS

Tina Wiegers

Jacob Hofstra

SDS F1 nei Haren
SDS F1 sil sneon nei Haren foar de bekerfinales. Sy sille tegeare mei RES F1 yn de bys dy kant op. De bus fertrekt om 8.00 út Easterein wei. Wa ’t graach mei wol te sjen kin him opjaan by Folkert-Rients Vellinga(
folkertenelbrich@gmail.com
of 0620031647). De kosten binne 5 euro p.p. It bekerprogramma sneon duorret fan 10.00-13.15.

Noardelijke finales 35+ en 45+
SDS 35+ is der freed net yn slagge om mei in team nei de Noardelijke finales yn Assen te gean. Sy hienen mar 6 man en dat is wat krap op in 7-tsjin-7-toernoai. It die bliken dat mear Fryske klups hjir lêst fan hienen, want ek Heerenveense Boys en BCV lieten it ôfwitte. It wie ACV-Allstars dy ’t by de 35+ de titel pakte en by de 45+ wie it Be Quick Dokkum. Beide teams meie no op sneon 14 juny nei de landelijke finales yn Zeist.

Nieuweschoot D1 – SDS D1 3-1
Een zonovergoten veld, een warme ontvangst met koffie en uitleg over hoe we moesten lopen om bij de boxen te komen. Zie daar weer alle ingrediënten voor een mooie pot voetbal. Op de heenreis bleek een blik via de spiegel naar de achterbank al voldoende om de laatste wedstrijd voor de zomerstop met angst en beven tegemoet te zien. Het was nog nooit zo stil op de achterbank. Te weinig slaap, deja vu’s van gemiste penaltybokaal en eierwerpen of zware verliefdheden, het zou allemaal zo maar kunnen. De wedstrijd tegen Nieuweschoot leefde in ieder geval niet bij de boys van D1. We stonden dan ook al snel met 1-0 achter. maar dan blijkt dit ploegje toch veerkracht en trots te bezitten. ‘Zo gaan we hier niet verliezen.!’ De mouwen omhoog, energie erin en gaan. Dit powerplay leverde al snelk een goal op. In de tweede helft een gelijk opgaande strijd, met iets verzorgder spel bij Nieuweschoot. Hun snelle spits maakte handig gebruik van onze buitenspelval die net niet scherp genoeg was en besliste, na een eerdere beauty van hun beste speler de wedstrijd en ons seizoen.
Tjerk

SDS D2 – Easterlittens D2
Hjoed de leste wedstryd fan dit seizoen thus tsjin Easterlittens. Nei de teloarstellende 0 – 0 fan forige wike tsjin Frentsjer,  hiene de mannen fan SDS noch wat rjocht te setten. Yn de “warming up” liken de mannen net skerp, mar se wiene dit yn it begjin fan de wedstryd wol.  Al nei 1 minut wie it Anco die de 1 – 0 op it skoareboerd sette. Yn de 10e minut wie it alwer Anco die knap skoarde, nei in prachtige pass fan Ruerd. Easterlittens wie sa no en dan gefaarlik mei hun snelle spitsen.  Yn de 15e minut skoarde Easterlittens dan ek de oanslutingstreffer. Yn de 28e minut wie it Arjen die trochkaam oan de linkerkant. Hy kapte syn tsjinstander ut en skeat de bal fantastisch yn de krusing, in wereldgoal!!!!  Nei rest gie SDS goed troch en yn de 32e minut kopte Anco hiel moai de 4 – 1 tsjin de touwen.  Jurjen makke yn de 40e minut mei in prachtig skot, a la Ronald Koeman, de 5 – 1. Troch gemaksucht fan de kant fan SDS makke Easterlittens 5 – 2 en ek noch 5 – 3.  Dernei liet topskoarder Stan noch efkes sjen dat hy ek skoare kin, hy makke de 7 – 3. It slotakkoord wie ek foar SDS. Luka krulde ut in frye traap de bal rjochting de krusing. Underweis waard de bal noch oanrekke troch in spyler fan Easterlittens. De bal rekke wol yn de goal, sadat de einstan utkaam op 8 – 3. Net us beste wedstryd, mar wol wer in moaie oerwinning.  Dizze kompetysje ha we 10 wedstryden spyle. 6x wun, 3x ferlern en 1x gelyk. Hjirmei binne we knap op it twadde plakje eindige achter kampioen FVC. D2 is no utspyle foar de kompetysje, mar der folget noch wol in hiel belangryk potsje:

De wedstryd tsjin de heiten.
Theo.

Alderaardichst
fashion2

Harsens derby(1283)