Weppers moandei 11-4

Weppers woansdei 13-4
12 april 2016

SDS 2 – Lions 2
Tiisdeitejûn om 18.45 oere spilet SDS 2 thús in ynhelwedstriid.
De seleksje sjocht er sa út:

De flagger is ek bekend: Klaas Overal

Kantine
De kantine is moarntejûn ek gewoan iepen. Frou Twijnstra hat de kofje brún foar de leafhawwers.

WPB 2 – SDS 2   3-2
SDS 2 moest gisteren aantreden tegen Waterpoortboys 2. Door omstandigheden moesten we 3 spelers afstaan aan het 1e en belde Wietse helaas zaterdagmorgen nog af met een enkelblessure.
Gelukkig waren Jelte van 4 en Henk van 3 bereid om mee af te reizen naar Sneek.
Op papier een topper, immers, de winnaar zou zich steviger op het 3e plekje vestigen en een plekje in de nacompetitie komt dan heel dicht bij.
Op papier, want bij de “aanblik” van de scheidsrechter was het pleit al “bijna beslecht”! Winnen kon vanmiddag wel’s heel lastig worden. In spijkerbroek en werkschoenen  een “topper fluiten” getuigd niet van veel “respect”!
Affijn, vol goede moed begonnen we toch aan de wedstrijd, helaas moest Henk al na 17 min uitballen met een spierblessure, waardoor we direct al 1 van de slechts 2 wissels moesten gebruiken. Met het vooruitzicht dat Tjeerd in de rust naar het 1e moest, geen goede zaak. In de 31e min een voorzet van Jelte, en Tjeerd maakt de 0-1
In de 37e min maakt WPB 1-1.
In de 49e min weer een voorzet van Jelte en Pieter maakt, met heel veel “rust” de 1-2.
In de 57e min veroorzaakt Marten een penalty, krijgt op miraculeuze wijze GEEN rood en stopt “gewoon” de penalty even.
Helaas scoort wpb de 2-2 toch vrij snel daarna. In de 78e min maken ze de 3-2 en waren wij niet meer bij machte dit recht te trekken, al was de inzet er absoluut wel en was Jurjen er nog dicht bij.
Al met al jammer, niet terecht en volop strijd geleverd maar zonder punten terug naar Easterein. Gelukkig pakte het 1e wel de punten, dus ons “offer” is niet voor niets geweest!!!
Boudewijn

Spannend yn 3A
It is razend spannend yn de tredde klasse A. Sa wol boppe yn as ûnderyn binne der noch allegear kânshawwers foar iets leuks of minder leuks.
Hjir
in beskôging fan ûnder oaren de tredde klasse A.

Woansdei seal
Woansdeitejûn mei de jonges fan Seal 1 wer los. SWZ BOSO Sneek 3 sille it slachtoffer wurde…..
Om 20.30 op de fertroude eigen flier yn de  fertroude eigen seal. It is de lêste thúswedstryd fan it seizoen, dus kom gerust efkes del!

Harsens derby (1704)
Dizze keepster snapt blykber neat fan bûtenspul. Sels stietsy no ek inkelde wiken bûtenspul………