Weppers moandei 10-10

SDS siket jeugdkoördinator!
10 oktober 2011

Trainen SDS 1
Jûn om 19.30 oere (Sjoerd de Vries, Tjeerd de Vries en Wytse Fopma binne ek wolkom!)
Tiisdei om 20.15 oere
Tongersdei om 20.15 oere.

Ferslach
Bij ONR hawwe se in reeel ferslach makke fan de wedstriid fan sneon en de fotograaf hat ek flink wat foto’s makke.

Tsjinfaller

In bekende kreet op twitter is “efkes trije punten ophelje”. Sa ek sneontemoarn doe’t ONR ûnderweis wie nei Easterein.

Komplimenten

Nei ôfrin wie der berêsting  bij ONR mar wiene der ek komplimenten.

Gjin trainen
Het trainen van de dames voor vanavond gaat niet door, ivm natte velden.
Eeltje en Bram

Ek gjin trainen
De famkes fan MC1 hawwe hjoed gjin trainen.
Sieta

Tijdelijke trainingsstop nieuwe F-pupillen!

Door een enorme toename van F-pupillen worden de groepen waaraan training wordt gegeven op woensdagmiddag te groot. Wij zien ons daarom genoodzaakt om nieuwe leden voorlopig op de “reservebank”te zetten. Ben je al lid dan kan je gewoon blijven trainen, moet je nog lid worden dan moet helaas nog even geduld hebben.
Het jeugdbestuur en de technische commissie zijn achter de schermen op zoek naar mogelijkheden om ook voor de nieuwe leden een goeie training neer te blijven zetten. We denken aan de vrijdagmiddag en doen bij deze de oproep aan voetballers die bijvoorbeeld vanaf 16:00 uur de trainingen voor de allerkleinsten willen gaan verzorgen. Graag melden bij Tsjipke Okkema
tsjipke18@hotmail.com of Hans van der Schaar schaarha@znb.nl

Net Dooitze mar Hendrika
Tongersdei is Dooitze der net om efkes nei de blessures te sjen en der wat oan te dwaan mar Hendrika.

Harsens derby (584)
Hjir de beste keeper fan de wrâld: