Weppers freed 9-9

Seleksjes sneon 10-9
8 september 2011

SDS A1
Sneon moat SDS A1 út tsjin lemmer. We spylje om 11.00 en fertrekke om 9.30 fanut easterein.
Hendrik

SDS League
Wy hawwe no sa ‘n 40 teams binnen foar de SDS League, mar dat binne fansels noch lang net genôch. Sjoch hjir foar it nije formulier en doch ek mei.
Graach je team ynleverje foar moarn 19.00!
Rekkenje der mar op dat ien fan de wepmasters moarntemiddei wol yn de kantine is om de SDS Leagues yn te nimmen.

SDS B1
Sneon moat B1 fuotbalje yn Sint Nyk. Sij geane om 7.45 oere fuort.

Seleksjes
Fannemiddei komme hjir de seleksjes foar moarn.

Pas op…pas mei
Verantwoordelijkheid vereniging bij overtreden spelerspasregeling door eigen scheidsrechter:
Vanaf het seizoen 2009/’10 zal de tuchtcommissie Noord – in navolging van landelijk beleid en daartoe gestelde normeringen in de handleiding tuchtzaken – nadrukkelijker optreden tegen verenigingen waarvan hun eigen verenigingsscheidsrechter niet of onvoldoende de spelerspassen heeft gecontroleerd en waarbij achteraf blijkt dat spelers onterecht (en wellicht ongerechtigd) hebben mogen meespelen.
Indien een (eigen) verenigingscheidsrechter de spelerspassen niet dan wel onvoldoende heeft gecontroleerd en de spelerspasregeling blijkt te zijn overtreden door speler(s) en scheidsrechter, zal de organiserende vereniging verantwoordelijk worden gesteld, naast de vereniging die de spelerspassen niet in orde had.
De verenigingen en/of hun besturen wordt derhalve (normaals) verzocht hun scheidsrechters zodanig te instrueren dat de spelerspasregeling consequent moet worden toegepast. Van een gewenningsperiode is immers géén sprake meer, zodat géén coulance hiertoe meer geboden kan en zal worden.
Buiten bestraffing van de scheidsrechter, kan de verantwoordelijk geachte vereniging worden beboet met € 148,- en het betreffende thuisspelende elftal/team worden bestraft met 1 winstpunt in mindering, ook al is de uitspelende partij degene die niet beschikt over de (juiste) spelerspas(sen).

Standen
Sjoch
hjir foar de útslaggen en standen oant no ta.

De technische staf van C2 is compleet.
Na een bijeenkomst met alle ouders van de C2 boys kan de tc (+ jb en hb) melden dat we erg blij zijn dat alle vraagtekens bij de C2 zijn ingevuld.
Nu kunnen ze zaterdag dus gewoon in de competitie starten.
Als eerste de leiders; dat worden Tom Veldman en Ronald Postma.
Het wordt een “deeltijdbaan” , wat inhoud dat beide leiders ondersteund worden door meerdere andere ouders, die ook hun steentje gaan bijdragen aan het C2 gebeuren.
Van vlaggen tot rijschema’s maken, super!!
Dan de training, die van donderdag was al bekend, dat doet Andre Vink.
Die van de dinsdag was nog niet ingevuld, maar nu wel, dat wordt Barry Veenhof.
Nogmaals, wij zijn heel blij met deze ontwikkeling en wensen de complete C2 ploeg veel succes dit seizoen.
Boudewijn Kramer, coordinator C’s.

MFT
Sneon 10 septimber is de ferlotting fan it Multyfunksjoneel Terrein Easterein.

Datum      : 10 septimber 2011
Plak         : Ferieningsgebou de Skoalleseize yn Easterein
Tiid          : ± 17.30 oere

De ferlotting sil iepene wurde troch de wurkgroep MFT.
Dernei sille leden fan de wurkgroep de lotting ferrjochtsje.

Harsens derby (562)
Ien fan de moaiste penaltys ea en dan ek noch in giele kaart krije. Gean der mar efkes foar sitten: