Weppers freed 6-5

Seleksjes sneon 7-5
5 mei 2011

DJ JBB
Krekt as oare jierren ek no wer muzyk nei de lêste thúswedstriid fan SDS 1. Jan Bouke Bouma dus.

Wa wol fluitsje?
Morgenochtend om 9:00 spelen de mannen van SDS E3.
Maar door het mooie weer, ongemakken, uitjes, vakantie e.d. is de scheidsrechter helaas verhinderd.
Wie wil deze wedstrijd fluiten??? meld je even bij Andre Vink en bel 333134.
De beloning zal “groots” zijn, dus wie durft het aan om deze wedstrijd te leiden!!
groetjes, Andre

Seleksjes
Sneon is der in folslein programma. De seleksjes fan de senioren kinne jim letter hjoed op dizze side fine.

C1
Aanstaande zaterdag voetballen wij tegen Oeverzwaluwen c1, jullie worden om 10.15 in de box verwacht, aanvang wedstrijd 11.00. De week daarna wordt er getraind op de dinsdag en donderdag ( tijden zijn bij jullie bekend ) daarna volgt de laatste wedstrijd tegen Nijland. Deze tijden en wie rijdt zijn ook bij jullie bekend.
Selectie ziet er als volgt uit:  Almar        Foeke D
                                          Bouke       Haye J
                                          Casper       Doede R
                                          Jacco        Jurjen
                                          Lourens     Nies D
                                          Pieter        Pieter
                                          Teun         Wiebe

Groet leiders en trainer C1

Programma sneon
It programma fan kommende sneon sjoch der
sa út. NOK 4 – SDS giet net troch en dat sil wol net wêze om ’t de fjilden te wiet binne…………….

28 maaie
beste mensen,
Omdat het niet geheel zeker is of SDS 1 nacompetitie moet spelen, volgt verdere informatie over 28 mei pas op maandag 16 mei via de site en de email. 14 mei wordt de laatste competitiewedstrijd gespeeld en dan weten we waar we aan toe zijn.
Tot het zover is kan er nog niets met zekerheid worden verteld.
Vriendelijke groetjes de 28 mei commissie.

Harsens derby (465)
Dizze keeper hie dúdlik syn dei net: