Weppers freed 13-6

Jim kinne it artikel yn de LC fan juster oer A1
hjir lêze.

SDS A1
De wedstrijd van de A junioren gaat helaas niet door.
Aangezien de velden eerder in onderhoud zijn gegaan heeft Read Swart niet de beschikking over de velden.
Uitwijk mogelijkheden waren er ook niet.
Tot grote teleurstelling heeft de bond de wedstrijd moeten annuleren.
Achter de schermen is er hard gewerkt om de competitie op een nette manier te laten verlopen, helaas is dit niet gelukt.
Gr
Bestuur vv SDS

A1 (2)
Ondanks alle inspanningen van diverse mensen binnen SDS gaat de wedstrijd van de A’s morgen
NIET DOOR……..
Morgen hebben we een afsluitingsfeestje in de Skoalleseize en naar mijn mening hebben de boys van A1 dit zo onvoorstelbaar eerlijk verdient, als je na zo’n seizoen nog positief over voetbal kunt praten, ben je een echte….
Oant moarn,
Boudewijn.

Efkes Balje
It Efkes baljen gjier jûn wol troch. Hjoed om 19.00 oere op in sinne oerjitten, koart meand sportpark yn Wommels
Dus iets earder as oars fanwege it WK.

WK
It Wk kinne jim oeral sjen mar jûn ek yn de kantine fan SDS. De doar giet 20.00 oere iepen.

WK pool
De earste  wedstriid sit der op en de earste tuskenstân is der dus ek. Jim kinne
hjir sjen dat der 6 mannen en ien frou de maksimale skoare helle ha. Sykje op Subpool fan SDS.