Wepperkes -woansdei-

SDS League: Sing Song Ling pakt de wykpriis!
23 oktober 2007
Wepperkes -tongersdei-
24 oktober 2007

Heroiek ten top
Een bekerwedstrijd zoals een bekerwedstrijd gespeeld moet worden. Kunstlicht, partijdige scheidsrechter, koude handen, kleumende ouders, balancerend op een zenuwinzinking langs de lijn, schreeuwende coaches, super keepers. Kans op kans aan beide kanten. Beter voetbal van de tegenstander, maar uiteindelijk met 2 – 3 van het veld lopen. De tegenstanders huilend achterlatend in Bolsward. Kan het mooier?
RES E1 – SDS E1 2 -3
SDS door in de beker!
Een nu weer ontspannen ouder.

Futsal 1
Woansdeitejûn moatte de futsallers wer oan de bak. SDS 1 giet op resi nei Ljouwert om Friesland te bestriden. Foar Skelte en Tsjeard in thúswedstryd en foar de oare o58 tigers in ideale gelegenheid om de ploech út Easterein en omkriten te stypjen.

Futsal 3
Dizze suksesfolle ploech spilet jûn thús. Omdat it kuorkebaljen ek wer begûn is begjin it fan úf no wer om 20.30 oere.

Net ferjitte
Moandeitejûn om 20.00 is der wer in ledegearkomste fan SDS. Allegear komme dus.

Foto’s
Henk Bootsma lit ús witte dat er spul hat mei syn kompjoeter. Hij neamt it sels in rotding. Dat hat gefolgen foar de foto’s fan de iepening wêr’t jim fansels allegear tige nijsgjirrich nei binne. Jim sil noch efkes wachtsje, oant de kompjoeter it wer bijlein hat mei Henk.

In leuk kado
Wayne Rooney wie koartlyn jierdei. It wie fansels foar syn freondinne dreech om in kado te jaan wat hij noch net hie. Mar dizze te faam betocht wat leuks. Sjoch
hjir.