Wepperkes -tiisdei-

Wepperkes -woansdei-
30 mei 2007

Net wier!
Ik wil even een gerucht ontkrachten. Het gerucht gaat namelijk dat ik naar Lsc vertrek. Ik heb dit afgelopen weken al een paar keer gehoord. Dit is niet zo! Ik ben VANDAAG wel gebeld door Lsc om op gesprek te gaan. Ik heb vertelt dat ik een overstap naar Lsc niet zie zitten, omdat in mijn eerste seizoen nog maar een paar wedstrijden voor SDS1 heb gespeeld door een blessure. Ik vind dat ik eerst maar eens moet laten zien dat ik het niveau van SDS aankan. Dus ik voetbal dus volgend seizoen gewoon voor SDS en niet voor een andere club zoals bepaalde mensen beweren.
Groeten,
Tsjalling

Yndielingen jeugd
De konsepten foar de yndielingen fan alle jeugdteams binne klear. It is no noch efkes ôfwachtsjen as der mear spilers by komme. Begjin augustus kinne jim hjir de nije yndielingen fine.

Lêste wedstryd
Foar de measte fuotballers fan SDS is it seizoen dien. Der stiet noch ien wedstryd op it programma. De futsallers fan SDS spylje freedtejûn om 20.30 harren weromwedstryd tsjin Avanti 2 yn Stiens. De earste wedstryd waard mei 6-3 ferlern.

Nei de 3e Klasse
Dirk de Jong is as fersoarger mei vv Irnsum snein promofeard nei de 3e-Klasse. Klik
hjir foar de foto’s.

Nije trainer fan Feyenoord
It wurdt hast in fraach foar polityk Den Haag; “Wa moat de nije trainer fan Feyenoord wurde”?
Wy kamen hjoed alwer hiel wat nije nammen tsjin op ynternet; Lippi, Sollied, Vergoossen, Stevens, Booy, Advocaat, Trapatoni, Been, Gerets, Foppe de Haan……
It wurdt hast tiid foar in nije poll op dizze side.

Super!
De sfeer yn de fuotbalstadions fan Argentinië is echt geweldich(klik hjir).

Keepers(6)
It bliuwt in apart fak dat keeper wêzen(klik hjir).