Utslaggen sneon 27-2

26 februari 2016
Weppers snein 28-2
28 februari 2016

Mochten jim fuotballe hawwe, mail dan de útslach, in koart ferslach, foto’s, doelpuntenmakkers, bysûnderheden, eigenaardichheden, apartichheden, nuverheden en wat ik mar nei dizze adressen en skilje de útslach efkes troch nei de kantine: 0515-331700.
Twitterje @ff_sds mei fansels ek!
Graach sels!

Programma sneon

14:30 SDS 1 Mulier 1   1-0
12:30 Leovardia C2 SDS C1 g.n.t.
12:15 Nijland 2 SDS 2     1-1
14:00 Oosterlittens VR1 SDS VR1  1-9
14:45 Makkum 4

SDS 3  1-4

SDS 1 – Mulier 1
It wie ynheljen hjoed. SDS wie aardich kompleet mar bij Mulier miste der in heal alvetal. Dêr hie SDS yn de earste helte mear gebrûk fan meitsje moatten. It waard al gau 1-0 nei in moaie oanfal fia Jelmer en Erik wie it úteinlik Sjoerd de Vries dy’t de 1-0 ynskeat. Tal fan grutte kânsen fan SDS waarden net benut. Yn de twadde helte moast SDS tsjin de wyn yn en dat wie lestiger. Mulier siet better yn de wedstriid en drong mear oan. In twatal hiele grutte kânsen (wêrfan ien op de latte) fan Mulier gongen der net yn. SDS oerlibbe de twadde helte en kin trije punten bijskriuwe en krijt wat oansluting mei wat oare ploegen op de ranglist.

Nijland 2 – SDS 2 1-1
Eindelijk kan de 2 x eerder afgelaste wedstrijd tegen Nijland 2 gespeeld worden, want als je denkt dat we het bij SDS niet treffen met de afgekeurde velden, moet je ’s in Nijland gaan voetballen…..
Na een “roerige” vrijdag waarbij de whatts-app al om 7.25 voor het eerst een deuntje gaf ivm veel te weinig spelers, terwijl we leden hebben om wel 5 elftallen samen te stellen, konden we nu, ondanks vrij van de A’s en het 4e, geen 2e elftal op de been krijgen, en dus waren er een man of 4 druk in de weer de hele vrijdag, en ja, om 16.30 hadden we 11,5 man op papier.
Toen kwam Harm Auke met een oplossing, terwijl ze zelf ook niet al te dik in de spelers zaten, grote klasse.
Zaterdag morgen nog een half-geblesseerde A speler opgetrommeld zodat we met 14 man konden vertrekken voor de derby.
In de beginfase van de wedstrijd was Nijland iets gretiger, al leverde dat geen echte kansen op. In de 24e min een rommelgoal van ons, er viel een speler van Nijland en met zeer veel theater en geschreeuw leverde dat een zeer dubieuze beslissing van de scheidsrechter op. Een toegekende goal werd “terug-gedraaid” en Nijland kreeg een vrije trap.
0-0 ruststand.
In de 20e min een corner voor Nijland, en die werd op prachtige wijze binnen geknald, eerlijk is eerlijk, een mooi doelpunt, op dat moment toch iets tegen de verhouding in.
We bleven redelijk voetballen, een paar kleine kansjes, maar in de 30e min krijgen we een vrije trap, die door Feite binnen werd geschoten. 1-1.
Daarna over en weer nog enkele kleine mogelijkheden, maar al met al een gelijkspel waar we beide niets mee op schieten, gezien de stand op de ranglijst, maar wel een uitslag waar een ieder tevreden mee kon zijn.
Weer niet verloren, maar toch “gezakt” naar plaats vier, volgende week thuis tegen Lions nieuwe kansen.
Deze wedstrijd werd mede mogelijk gemaakt dankzij; Pieter S, Watze Jacob, Inne, Almar, Pieter Liuwe en Harm Auke.
Boudewijn

Makkum 3 – SDS 3 1-4
SDS 3 docht op ‘e nij goeie saken en winne mei 1-4 by Makkum. De doelpuntenmakkers wienen Jeroen(2x), Jan-Simon en Wichard.

Oosterlittens VR1 – SDS VR1     1-9
Foar in soad publyk helle SDS in dikke oerwinning. Doelpuntenmaksters wiene: Sieta, Jeska, Agnes, Janiek, Fenna, Benthe, Agnes, Tjitske (2) en in e.d.

Efkes Balje

In sixpack is net samar seis bierkes, nee, dêr is marketingtaktysk goed oer nei tocht. Want at je tegearre binne, toarst ha, dan dielt dat maklik. Binne je mei je trijen, gjin probleem, alle trije twa bierkes. Mei 4 en 5 ek gjin pobleem want der binne altyd wol ien of twa dy’t net mear hoege as ien. Mei seis is it ek ideaal, at je net balle ha en miskien wie it dêr wol  foar bedoeld.

De Alpen en de Dolomieten wiene  twa grutte konkurrinten freedtejûn (der wiene in oantal tusken útknypt om te skieen)en sa wiene der dus mar seis man op de Skoolsix. De hesjes gyngen nei de sixties en de seventies moasten it sûnder dwaan. Ien fan de seventies wie Johan UcheUcheUche, hij wie der mar foar 70 %. Pieter de Boer hie oerwintere op Surekouw en dy wie minstens 130%.
Omstannichheden hast ideaal. Net kâld, gjin wyn, droech, it fjild net supersnel en gjin autorutenskrabberswaar.
Bij 20 doelpunten wie de earste partij dien. De sixties wiene wat doeltreffender, se knypten ek wat mear nei binnen en doe de tweintichoerachtenpartij. Dy die der dizze kear wol ta. Ek dy wûnen de sixties.
Lekker balle, toarst en thús allegear oan de sixpack..allinne..
Aant