Utslaggen sneon 22 oktober

21 oktober 2011
Weppers snein 23-10
22 oktober 2011

Mail de útslach, in koart ferslach, foto’s, doelpuntenmakkers, bijsûnderheden, eigenaardichheden, apartichheden, nuverheden en oare wissichheden nei dizze adressen.
De útslach trochskilje hoeft dit kear neffens ús net, want der wurdt allinnich mar thús fuotballe.

Tijd THUIS-Wedstrijden
9:30 SDS C1 – VC Trynwalden C1 (beker)    0-5
11:00 SDS MC1 – Berlikum SC MC1               1-4
12:30 SDS 3 – Leeuwarder Zwaluwen 4         1-3
14:30 SDS 2 – Makkum 2                            3-3
14:30 SDS DA2 – Franeker SC DA2               5-3

SDS 2 – Makkum 2
Goeie prestaasje fan SDS 2 om, neidat it mei twa blessearde spilers begong, dochs noch op 3-3 útkaam. In protte folk oan de kant, (Makkum wie hast leechrûn) en sij seagen moaie doelpunten.
Foar SDS skoaarden Feite, Ayanle en Robert. It lêste doelpunt wie út in strafskop koart foar tiid.

SDS 3 – Leeuwarder Zwaluwen 4    1-3
Wij binne hiel benijd nei it ferslach fan SDS 3 sels. Remco Bervoets skoarde út in strafskop en fierders hawwe wij noch wol it iene en oar sjoen  mar dat wolle wij net ferklappe.

SDS C1 – Trynwâlden C1
Vol vertrouwen, mede door de nieuwe inloopshirts zaten de boys van C1 vanmorgen in de box. Er was afgelopen week pittig getraind en iedereen leek zich bewust van het feit dat het niveau vandaag hoger zou ligen dan dat van de afgelopen weken.
Nou en dat bleek. De eerste tien minuten waren voor SDS, maar door wat ongelukklige acties leverde dit geen kansen op. Langzaam schroefde Trynwalden het tempo op en kwam C1 onder druk te staan. Door een paar missers bleef de schade beperkt tot 1 goal in de eerste helft. In de rust werd er gewisseld en dit leverde wat onwennige situaties op. Trynwalden werd steeds effectiever en C1 begon achter de feiten aan te lopen. Opvallend was het verschil in fysieke kracht. Sommige charges waren ook echt over de grens, maar dit mag niet als excuus gelden. Wat het bij Trynwalden voor zin had om bij 0-4 voor, een lekker zonnetje, leuk publiek en een sportieve wedstrijd, zeker vanuit SDS-perspectief met 0 overtredingen tegen, de directe tegenstander uit te schelden zonder enige aanleiding blijft een groot vraagteken. Erg raar en wellicht een punt voor hun coaches om eens mee te nemen. Compliment voor C1: jullie bleven voetballen! Men of the match bij SDS: Frank en Jorrit.

Tjerk

SDS Da 2 – sc Franeker Da 2      5-3
Oan de goeie kant fan de kantine wie it in doelpuntryk festyn. En mei SDS Da 2 oan de goeie kant fan de skoare. De froulju wiene tige effektyf mei de kânsen. Doelpunten wiene der fan Jitske Veltman (2) (JitsspitsTwa ??) Janneke vd Elshout, Joutsen Okkema, Sietske Poelsma.