Utslaggen 28 augustus

27 augustus 2004
Fan Easterein nei boer Pyt
29 augustus 2004

Krekt werom fan it eilan, moat ik konstateare dat er net folle útslaggen yn de mailboks steane. Wa docht berjocht oer SDS 1 en SDS2.  Wa skoorde der? Dan kinne wy dat echt wrâldkundich meitsje. mail it nei hof.hol@planet.nl

Fan Ruurd Boorsma kaam it berjocht binnen fan SDS 2 (tige tank)

SDS 2 – Scharnegoutum 2    4-1
Doelpunten:
1-0 Mark Postma
2-0 Mark Postma
3-0 Dennis Dijkstra
4-0 Harm Auke Dijkstra

Fan Douwe D. Reitsma in berjocht oer SDS 1 (tige tank)
SDS 1 heeft een onnodige nederlaag geleden in Leeuwarden tegen FVC.
Halverwege de 1e helft kwam de thuisploeg met 1-0 voor kort daarna maakte Hendrik de Jong mooi 1-1 Net voor rust maakte keeper Marten Faber een fout 2-1.
Halverwege de 2e helft maakte FVC middels een strafschop het karwei af. 3-1.
Vermeldenswaardig was het optreden van Jappie Wijnja als keeper in de 2e helft. Marten blesseerde zich bij de strafschop aan de rug en moest zich laten vervangen.
Was SDS nu veel minder? Nee, een laf maar effectief FVC speelde slim wachte af creerde geen kansen en schoot er toch 3 in. Voetbal technisch was SDS de betere allen de kansen werden niet omgezet in doelpunten. Dat kan SDS zich aanrekenen.

Douwe Reitsma

Grensrechter!!!!!