Ut en ferslaggen sneon 10-9

8 september 2011
Weppers snein 11-9
11 september 2011

Mail de útslach, in koart ferslach, foto’s, doelpuntenmakkers, bijsûnderheden, eigenaardichheden, apartichheden, nuverheden en oare wissichheden nei dizze adressen en skilje de útslach efkes troch nei de kantine: 0515-331700

9:00 SDS D1 – Frisia D2  1-10
10:15 SDS F1 – Balk F2  1-5
10:15 SDS E1 – SDS E2  4-1
10:15 SDS C1 – Hielpen C1  5-3
9:00 SDS D3 – Workum D2  1-13
12:30 SDS 4 – Lemmer 2  2-1
14:30 SDS 1 – Be Quick D 1  0-3
14:30 SDS 3 – Blauw Wit ’34 3  1-4
9:00 Renado/VVI B1 – SDS B1  4-1
11:00 Lemmer A1 – SDS A1  1-3
10:15 IJVC D3 – SDS D2  3-3
12:30 Blauw Wit ’34 2 – SDS 2  3-0
12:45 Akkrum C2 – SDS C2
14:30 CVVO DA1 – SDS DA1  2-0
14:30 Franeker SC 4 – SDS 5  1-1
14:30 Tzum DA1 – SDS DA2  2-0

SDS 1 – Be Quick Dokkum 1
It hold net oer, wie de algemiene konkluuzje. It slagge SDS net echt om goeie oanfallen op te setten en doelripe kânsen te kre-earjen. De Dokkumers makken foar it skoft de 0-1.
Yn de twadde helt besocht SDS wol foarút te fuotbaljen mar echte kânsen levere it net op. Wol geporttel yn it fjild. Deadlik wie de kounter fan Be Quick 10 minuten foar de ein. En noch deadliker wie de folgjende minút doe’t der ynienen 0-3 stie.

Blauw-Wit ’34 2 – SDS 2 3-0
By SDS 2 like de wedstryd wol in kopy fan foarige wike. Blauw-Wit wie miskien wol wat better, mar as SDS de kânsen ôfmakke hie dan hie der fêst wol wat mear ynsitten as dizze 0 punten.

SDS 3 – Blauw Wit 3   1-4
In doelpunt fan Sjoerd Rispens is alles wat wij mei krigen hawwe.

Franeker 4 – SDS 5 1-1
De wedstrijd van Sipke. Leider Harm Auke wisselde Sipke in de eerste helft uit zelfbescherming.
Sipke speelde het eerste half uur van de tweede helft weer mee en werd vervolgend wegens vermoeidheid gewisseld, hij moest weer invallen voor Frans Pieter welke uit viel met kramp. Sipke scoorde de laatste minuut de gelijkmaker en hij kreeg spontaan weer kramp. Einde wedstrijd.
Wij speelden een uitstekende wedstrijd tegen een aanmerkelijk jonger team, ondanks dat er 2 keer ten onrechte een doelpunt (2x nooit buitenspel) van ons werd afgekeurd ging een ieder zeer tevreden van het veld.
Jappie

Lemmer A1 – SDS A1
SDS A1 had 1-3 wun fan lemmer A1. doelpuntemakkers tseerd de vries, stefan visser en jesse ven der weide.
Hjir in kompleet ferslag fan Klaas-Bouke Faber.
Ek far SDS A1 stoen hjoed de earste competysjewedstriid op it programma. Derfar moesten we nei Lemmer ta. Mei 2 ferlerne wedstriden yn ‘e achterholle mar dochs goed vertoont spul gongen wij mei it noadige selsfertrouwen die kant op. Yn Lemmer lei in prachtich fjild far ús klear om op te foutbaljen. De earste kansen fan ‘e wedstrijd wiene dudlik far de Lemsters mar nei in minút as 10 krigen we t spul yn hannen. Derút kamen earst gjin goals, mar nei in swakke terugspeelbal van hun rjochtsback koe Tjeerd de bal ûnderskeppe en de 1-0 achter de keeper sjitte! In fout by ús yn de ferdediging liede koart derop ta de 1-1. Mar noch foar rêst koe dy hersteld wurde: Jesse hold it oersicht goed en Stefan hie de bal foar it yntikken, 2-1! De twadde helte leverde in moaie wedstrid werbij de grutste en beste kânsen far SDS wiene. Dit liede echter pas ta in lette mar fertsjinne 3-1 foarsprong. Dizze goal waard makke troch Jesse. Lemmer sette noch al even oen, mar kriich gjin utspile kansen mear. De trije punten gongen dus yn ‘e buse mei nei Easterein, en dus jun mei in goed gefoel op stap!

Groeten, Klaas Bouke

SDS C1 – Hielpen C1

Een verdiende overwinning voor C1, die er ook vanaf het eerste moment inzat. Bij rust al een comfortabele 4 – 1 voorsprong. Goals o.a. van Casper (2) en Remon. Na de rust stortte het superteam even geheel en al in elkaar en kon Hielpen tot 4 – 3 terugkomen. Frank scoorde hierbij zijn eerste punten voor het Tikkie-terug-klassement: zijn knap getimde kopbal vloog netjes over Gert-Jan heen de goal in! Matthijs zorgde vervolgens voor een lagere bloeddruk bij het begeleidingstrio door de 5 – 3 aan te tekenen na een C1-waardige combinatie. De eerste punten zijn binnen!
Tjerk

IJVC D3 – SDS D2
Vanochtend om 10:15 uur was het zover; de eerste echte officiële wedstrijd op het grote veld van de D2.
Bijna alle jongens en ook de leiders waren erg gespannnen toen we de auto uitstapten in Blauwhuis om tegen IJVC D3 te spelen.
Het team bestond uit grotendeels 2e jaars D’s die al vertrouwd waren met het grote veld. Ondanks dat zette de SDS D2 meteen na de aftrap flink druk op de verdediging van IJVC, wat al na 7 minuten resulteerde in een 0-1 door Kees v/d Horst. Helaas namen de Drylsters meteen revange en scoorden vrijwel direct uit de aftrap 1-1. Na bijna 20 minuten spelen en aanhoudende druk op de goal van Ijlst scoorde Wytse Yntema de 1-2 en prompt scoorde Ijlst wederom meteen na de aftrap 2-2. Met deze stand ging D2 de rust in. Na de rust leek het of IJVC “speedthee”had gedronken en braken ze keer op keer zeer gevaarlijk uit. Koelbloedig optreden van Wiard Koopal en Hedzer Brandsma in de verdediging voorkwam veel tegenslag , maar helaas geen 3-2. Nu stonden we achter, hm….
Halverwege de 2e helft kreeg Wytse Yntema weer even op de heupen en maakte er 3-3 van. wat tevens de eindstand was.Al met al een superspannende wedstrijd. Ik ben benieuwd wat de heren volgende week voor ons in petto hebben. Als dit een voorbode van de competite is, dan wordt het vast een hele spannende!
Gr. Hans

SDS E1 – SDS E2
De kompetysje is oer in wike, dêrom mar efkes oefenje. Fansels moast E1 winne kinne mar se krigen it net kado. As liuwen ferdigenen de mantsjes fan E2 harren doel mei Kevin de Haan as útblinkende doelman. E2 kaam ien kear oan in echte oanfal ta en dat wie gelyk in prachtich doelpunt. Rêststân 0-1!
Nei it skoft sette E1 oan, der waard foar it doel better oerspile en úteinlik wûnen se mei 4-1. Komplimenten foaral ek foar de spilers fan E2 dy’t goed partij joegen.