Teamyndielingen jeugd rûn!

15 juni 2009
Weppers tiisdei 16-6
16 juni 2009

Als Jeugdcommissie en TC-jeugd zijn we erin geslaagd om de teamindeling bij de jeugd tijdig (d.w.z. ruim voor de zomervakantie) rond te krijgen. Ook wilden we dit zo zorgvuldig mogelijk doen, en daar waar mogelijk ieders belang in het oog houden. Het voornaamste uitgangspunt hierbij is ervoor zorgen dat alle jeugdspelers zoveel als mogelijk aan voetballen toekomen. Dit proces heeft geleid tot bijgaande voorlopige teamindeling.
Voorlopig, dus onder enig voorbehoud; we weten inmiddels dat zich t/m de seizoensstart nog mutaties voor kunnen doen. Afmeldingen, maar ook aanmeldingen nieuwe jeugdleden, vooral bij de jongste categoriën. Indien wijzgingen nodig zijn, wordt dit uiteraard met betrokken spelers (ouders) persoonlijk besproken.
Inmiddels is ook al een behoorlijke slag gemaakt met het ‘contracteren’ van de nodige leiders en trainers, maar moeten hier en daar ook nog wat ‘vacatures’ ingevuld worden. Daar wordt momenteel hard aan gewerkt. Voor vragen / opmerkingen zijn de coördinatoren van betreffende jeugdcategorie beschikbaar, zie voor bereikbaarheid de Treffer.

De standaardteams (A1, B1 etc t/m F1) zijn gewoontegetrouw bij de KNVB ingeschreven voor de bekerwedstrijden. De voorrondes ervan worden gespeeld op de zaterdagen 15, 22 en 29 augustus. Voor deze teams beginnen de trainingen in week 33 (vanaf maandag 10 augustus), dit is inderdaad de laatste week van de schoolvakantie. De competitiestart is door de KNVB bepaald op zaterdag 5 september, de trainingen voor de ‘overige’ teams beginnen in week 36 (vanaf 31 augustus). Althans, dit is het spoorboekje nu, op hoofdlijnen.

Het bewaarnummer van de Treffer zal de meest definitieve informatie bevatten, de leiders en trainers worden ook vanuit de JC zo tijdig als mogelijk geïnformeerd.
Tot slot: De JC komt maandag 22 juni bijeen, voor de TC – jeugd geldt maandag 29 juni als volgende overlegdatum.’

Tot zover eerst even, groet,

Ab Scheepvaart (secr. TC – jeugd)