Sneon 25-2-2017

Weppers freed
24 februari 2017
SDS-League: ‘Eendracht maakt macht’ pakt wykpriis!
26 februari 2017

09:00 Makkum JO13-2d – SDS JO13-2d  0-14
09:00 SDS JO11-1 – Leeuwarder Zwaluwen JO11-1  2-3
09:00 SDS JO11-3 – Nicator JO11-2  3-4
10:15 SDS JO9-1 – Oosterlittens JO9-1G
10:45 SDS MO15-1d – Marum MO15-1  3-2
11:20 SDS MO13-1 – Beetgum MO13-1  3-2
12:30 SDS JO15-3 – Mulier JO15-2  4-2
12:50 SDS JO13-3 – Workum JO13-3d  5-1
14:30 Heeg 3 – SDS 4  g.n.t.

SDS MO15-1d – Marum MO15-1

Vandaag de start van de voorjaarscompetitie met een thuiswedstrijd tegen Marum MC1. Na de kansloze nederlaag van vorige week tegen Wolvega, wilden we vandaag wat rechtzetten. Vandaag was iedereen vanaf minuut één wel bij de les. Duels werden gewonnen, veld klein gehouden en vanuit daar de aanval gezocht. De eerste helft speelden we tegen de wind in, wat goed voetbal eigenlijk onmogelijk maakte. Kansen werden er ook niet gecreëerd, al was de ruststand 0-1. Een lange bal van Marum werd door de wind tot goal gepromoveerd. Na rust speelden we met de wind mee en was het wachten op de 1-1. En toch moest er worden opgelet voor de counter van Marum. De 1-1 viel na 20 minuten in de tweede helft, een geweldig doelpunt van Femke Terpstra, een prachtig schot van buiten de zestien, via de onderkant van de lat in de kruising. SDS voerde de druk nog meer op. Marum kwam er niet meer aan te pas. De 2-1 was een logisch vervolg. Een scrimmage voor de goal met het laatste tikje van Ilse Dijkstra. Ook viel nog de 3-1 door Femke.  Klaar zou je zeggen, maar uit een prachtige aanval van Marum maakten ze toch nog 3-2. Daarna nog 5 spannende minuten, maar de verdiende overwinning kwam niet meer in gevaar.
Meiden: top inzet, zo kan je het iedere tegenstander lastig maken!
Gert-Jan Hiemstra

Famkes MO 13-1 winne yn ‘e hel fan Easterein

Yn striemin waar slaggen de famkes fan MO 13-1 der hjoed yn om mei 3-2 te winnen fan Beetgum. De teams wiene oan elkoar weage en krigen kansen oer en wer.

By oanfang siet alles tsjin want wy misten Lisa en Menna dy’t, krekt as elkenien by MO 13-1 it ferskil meitsje kinne. Der kaam de rein, de wyn en de kjelt by en fiif minuten fan te foaren wie ek noch net dudlik wa’t keepe soe. De famkes losten it sels op en dat betsjutte dat Minke Postma de earste helte keepte en Judith de twadde helte.

Yn de earste helte moest alles op gong komme mar nei tsien minuten kryg Easterein grip op de wedstryd. Oer de flanken krige Judith hast alle ballen goed foar en der kaam it earste doelpunt van Larissa ut. Al gau dernei slingere Larissa oer de oare flank de bal wer yn’t sintrum foar Mare har fuorten. Se helle ut…….doelpunt yn de krusing.

Dernei koe Mare dat noch in kear dwaan (3-0). Beetgum kryg in pear moaie kansen. Ien trof doel en mei 3-1 wie it skoft.

Stienkald en trochweakke oan de ranja makken de famkes hun plan. “We sille winne yn dizze hel!!”. De keeperswiksel wie in feit. Judith op doel. Rixt en Minke Postma op it middenfjild. Nynke en Minke Hoekstra efteryn en opskowe nei it midden. Larissa en Mare yn de spits. Alles tsjin de wyn yn en dat foel net mei. De oare partij koe dertroch in bal yn de goal krije (3-2). Wat wie it spannend dernei. In iizersterk optreden fan Rixt en Minke Hoekstra, dy’t knokten foar eltse bal, holp mei om stan te halden. En Minke Postma dy’t de iene nei de oare moaie pass makke lans de line.

Nynke hat wol in maraton run om alle gatten te tichtsjen tot it ein ta. Dit team kin knokke. Einstan: 3-2 wun!!

It trainersteam mei Theo Postma wie der ek en stipe tegearre mei alders en lieder de famkes. Wat in teamspirit. Wat in topteam!

Peter en Geert

SDS 2 wint oefenwedstryd

SDS 2 hat syn oefenwedstryd op Skylge tsjin AVV mei 3-0 wûn. Tsjin AVV skoorden foar SDS 2 de 3 A’s Arjen, Allert en Almar.

Kantine is fannemiddei ticht

Om ’t der fannemiddei gjin fuotbalprogramma yn Easterein is en SDS 1,3 en Vr.1 frij binne, SDS 4 ôflast en SDS 2 op Skylge is, bliuwt de kantine fannemiddei ticht.

De nijs stân fan de SDS-League?

Efkes letter as dat jim fan ús wend binne komt moarntemoarn om 9.58 oere de nijste stân fan de SDS-League hjir op de webside.