Sneon 22-2-2020

21 februari 2020
Weppers moandei 24-2-2020
24 februari 2020

Hawwe jim wat aardichs te melden oer je wedstriid, in ferslach of oars wat aardichs, mail it dan nei aant@vv-sds.nl en/of willem@vv-sds.nl.

10:15 ST SDS/Nijland JO17-1 – V en V’68 JO17-1 2-3
12:30 SDS VR1 – Vitesse’63 VR2 6-2
14:30 SDS 2 – Woudsend 1 4-0
10:00 CVO JO12-1 – SDS JO12-1 g.n.t
12:00 Makkum 4 – SDS 5 0-4
15:00 Scharnegoutum’70 4 – SDS 4 g.n.t.

SDS Vr1 – Vitesse ’63 VR2

SDS Vr.1 is in ronde fierder. Op it eigen sportpark waarden de gasten ferslein mei 6-2.
Doelpunten fan:
Hester 3x
Kirsten 1x
Seriette 1x
Jeska 1x
De folgjende ronde is op sneon 21 maart.
Nije wike spilet SDS Vr. 1 thús foar de kompetysje om 12.15 oere tsjin QVC Vr.1.

SDS 2 – Woudsend 1 (oefenje)

Gisteren speelde Sds een oefenwedstrijd tegen Woudsend. In winderig Easterein werd om drie gestart aan een productieve eerste helft. Vanaf het begin Sds vel op de bal, dit resulteerde in de derde minuut tot de 1 nul, goed pass van Niels en Wietze maakte het af.
Na dit doelpunt ging de ploeg van Van Der Kamp op zoek naar meer doelpunten, Okke had de spelers meegegeven laat de bal het werk doen, deze opdracht werd goed uitgevoerd.
De twee nul kwam op naam van Habtamu, hoewel Wietze er ook weer dicht bij was.
De derde werd gemaakt door Arjen op aangeven van Habtamu. De vierde goal werd gemaakt door Habtamu op aangeven van Wietze .
Woudsend bleef voetballen en bij vlagen kwamen ze bij het doel van Sds, waar Mark, keeper A1 , goed stond te spelen.
Tweede helft geen doelpunten meer voor Sds en Woudsend. Op enkele hoogstandjes van spelers van Sds zoals bal achter standbeen langs, kon Okke terug kijken op een gretig Sds.
Commentaar na de wedstrijd van Okke, aanstaande zaterdag Hardegarijp thuis, deze spelen ook in rood tenue, misschien denken de spelers dan even terug aan het spel tegen Woudsend en kunnen we dan drie punten pakken.

jan los

SDS 5 pakt de trie wer op

Nei it ferlies yn Boalsert no wer in oerwinning foar SDS 5. Yn makkum waard mei 0-4 wûn. Doelpunten wiene der fan Dirk Yde Sjaarda (3) en Feite de Haan út in pingel

JO17-1 skoart fraai

mar ferliest wol mei 2-3

Foar de munten

De jeugdleden fan SDS wiene hjoed yn Skearnegoutum dwaande om ekstra munten bijelkoar te gearje bij Poiesz yn Skearnegoutum

Efkes Balje

Om foar te kommen dat jim tinke dat it Efkes Baljen juster net trochgie fanwege it wetter en hurde wyn, melde wij dat it gewoan wol trochgie.
No ja, gewoan, it wie op haren en snaren.
Der binne noch altiten in pear te skien, der wiene guon net hielendal fit en sa like it oantal op 7 út te kommen.
De hakbile leit op 7 oere dan moatte der 8 spilers oanjûn hawwe dat se komme.
Om 6.58 wiene dat er 7 en doe kaam de postdo út Hinnaard mei it ferlossende berjocht. Wybren komt ek.  En sa waard it fêst noch in suksesfolle wiete, drege, sportive striid mei nei ôfrin allegear bliere fuotballers.

Of…of …miskien hawwe se wol yn it hok sitten , skûljend foar de rein en wyn en yn oere lang wat boekjes besjoen fan de nijste fytsmodellen. Ik haw gjin idee, ik wie der net bij.

Aant