SDS-League: ‘Adem in, Adem zuid’ pakt alwer in wykpriis!

Weppers woansdei 4-12-2019
4 december 2019
Weppers tongersdei 5-12-1019
5 december 2019

It is dizze wike ‘Adem in, Adem zuid’ fan Remon Rameau dy ’t de wykpriis pakt mei 56 punten. Earder moast hy al in wykrpiis diele. Hy bliuwt dit kear de Hallema’s krekt foar. Arjan Hallema hie mei ‘FC Hallema’ namelijk 51 punten en ‘Team van de Eeuw’ fan Annejan Hallema hie 50 punten. Ek ‘P(r)ima’ fan Pietrik & Marit Kuperus hie 50 punten.

‘Aan de kant ik moet naar het stadion’ fan Sjoerd van Beem giet noch altiten ûbedrige oan de lieding mei 27 punten foarsprong op ‘FC Kratje’ fan Robert Hoekstra en ‘FC Hallema’ fan Arjan Hallema. Der binne noch 3 spylrondes te gean foar de einstân.

As Hendrik de Jong skoort by SDS dan giet it faaks wat minder yn de SDS-League. Sa skoorde hy sneon de winnende tsjin Heerenveense Boys en sakket hy yn d SDS-League fan it 7e nei it 11e plak mei ‘Henkie Heisenberg ***’.

‘XXXDappere strijdersXXX’ fan Jelmer Posthumus stiet no stiif ûnderoan mei mar leafst 15 punten efterstân op ‘Hakim(Pieter) Sijtsma’.

SDS League 2019-2020 earste helte wike 10