SDS JO9-1 kampioen 2e klasse

Weppers snein 14-5-2017
14 mei 2017

SDS JO9-1 kampioen 2e klasse

Vandaag moesten The Boys eerst nog thuis zien te winnen van Beetgum.
De meeste kampioens wedstrijden zijn draken van wedstrijden, maar het massaal gekomen publiek,

vaders , moeders , pakes , beppes, tantes uit de wijde omgeving en zelfs Noord Holland zagen een fantastische wedstrijd! Prachtige combinaties , hoogstandjes en 8 oppermachtige Boys! Binnen 2 minuten kwamen we al op 1-0 en ging er een last van mij af.
De rust werd bereikt met een 7-1 stand! Na de rust gingen The Boys verder met scoren en het creëren van kansen het werd maar liefst 12-1!
De arbiter van dienste vandaag dhr. A van Tuinen uit Workum die een prima wedstrijd floot vond het na 18 minuten 2e helft genoeg en floot af.

Na de wedstrijd was het feest, spandoek, prachtige bekers ,

platte kar , patat met appelsap champagne en alles wat bij een kampioenschap hoort

7 wedstrijden gespeeld en nog ongeslagen volgende week de laatste wedstrijd thuis tegen de nummer laatst MKV’29 graag zien we iedereen dan weer op sportcomplex Skoalleseize te Easterein om onze toppers naar een ongeslagen kampioenschap te zien voetballen.

Groet,
Een knotsgekke coach Dennis