Meinte-Sixma-toernoai

20 oktober 2015
Weppers woansdei 21-10
21 oktober 2015

Er wordt voor vanmiddag regen verwacht. Zorg dus voor warme kleding voor tussen de wedstrijden. De kantine is open, dus je kan schuilen.

Heb je een sporttas mee, of wil je je omkleden? Dan graag de kleedboxen gebruiken en niet in de kantine. De F’s in box 1, de E’s in box 2 en de D’s in box 3.

Het schema ziet er als volgt uit

F’s: jullie spelen 5 wedstrijden van 9 minuten. De eerste wedstrijd begint om 13:00 en de laatste wedstrijd begint om 15:00uur. Daarna volgt meteen de prijsuitreiking.

E’s: jullie spelen 6 wedstrijden van 9 minuten. De eerste wedstrijd begint om 13:09 en de laatste wedstrijd begint om 15:49uur. Daarna volgt meteen de prijsuitreiking.

D’s: jullie spelen 5 wedstrijden van 14 minuten. De eerste wedstrijd begint om 13:36 en de laatste wedstrijd begint om 15:35uur. De prijsuitreiking is samen met de E’s.

Veel plezier!!

Met vriendelijke groet,