Krystweppers

27 december 2019

Noflike Krystdagen

Krystsealtoernoai yn Frjentsjer

SDS hat sneon yn de foarrondes fan it Krysttoernoai yn Frjentsjer 2 kear wûn en twa kear lykspile.
SDS stiet op dit momint 3e.
SDS spilet moarn mei Jaap Toering, Tsjipke Okkema, Gerwin Sijbesma, Remco Hijlkema, Pieter Sijtsma, Matthijs Postma, Johannes Tichelman en Willem Wijnia.
It programma foar moarn is:
10.30 oere: vv SDS – Fysio Rozengracht
11.42 oere: Zandstra v/d Meer – vv SDS
12.54 oere: vv SDS – Sportcafe De Trije
De earste fjouwer fan de poule geane nei de finales. Dizze begjinne om 13.20 oere. Sjoch foar alle stannen hjir.

MO13 yn de seal

MO13 staat momenteel eerste! 3 wedstrijden gewonnen en 1 gelijk gespeeld waar wij eigenlijk ook beter waren. In 2020 gaan we weer verder knallen💪

JO13-1 yn de seal

JO13-1 kon vandaag als 2e klasser geen potten breken tegen het geweld van de hoofdklassers en 1e klassers in het kersttoernooi in Workum 1-3, 1-3, 0-3 en 0-2 tegen Balk, Bolsward, Zeerobben en Franeker.

JO15 yn de seal

JO15-1 hat moandei en tiisdei fuotballe en dat gong best aardich, like fan 8 wedstriiden 3 wûn, 2 gelyk, 3 ferlern. Dit wie net genoch om troch in folgende rondes. Mar we ha moai balle 👍🏻💪
Jo15-2 hat yn Balk oan it baljen west en hat 3 kear ferlen, mar we hawwe in mooie midei han. Nofflike dagen tawinske.

JO17-2 yn de seal

JO17-2; eerste wedstrijd 2-0 verloren, tweede wedstrijd uiteindelijk 2-1 verloren, wedstrijd nr.3 0-0 en de laatste wedstrijd 1-1.
Leuke spannende wedstrijdjes om te zien👍

JO19-2 yn de seal

JO19-2: eerste wedstrijd tegen ongeslagen hoofdklasser Leeuwarder Zwaluwen 10-0 verloren. Daarna 2 keer gelijk 1-1 en 2-2, waar winst mogelijk was. Helaas was 1 team niet op komen dagen. Omdat L.Z. alle wedstrijden dik won was stand verder niet relevant.

JO19-1 yn de seal

JO19 eindigt als nr 4 van 5. 3-0, 3-1, 3-2 verlies waaronder hoofdklasser Leovardia. Winst tegen DFC 2-0 en gelijk 1-1 tegen hoofdklasser tevens poulewinnaar Hardegarijp.

Ofskie Anneke Gaastra as skriuwster

Op de ledengearkomst fan 20 novimber naam Anneke Gaastra ôfskie as skriuwster fan SDS. Jim hienen de foto wêr as sy it klompke krijt noch fan ús tegoede. Wy binne der tige wiis mei dat Anneke al trochgiet as lid fan de keugdkommisje. Wy binne noch al op syk nei in nije skriuw(st)er.

SDS-League

Wy binne noch drok oan it tellen en lizze it no efkes oan de kant. Nije wike kinne jim de einstân fan de SDS-League ferwachtsje.

Grote Clubactie

De útslach fan de Grote Clubactie is ek bekend. Jim kinne de winnende priisnûmers hjir fine.
Neffens ús is der binnen SDS yn elts gefal in priis fallen op nûmer: 0413660
Dizze SDS’er wint twa frijkaartsjes foar Thermen Bussloo. Wy binne benijd wa.
Image result for grote clubactie

Harsens derby (2195)

Ho, ho, ho!!